آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات آریسا

دس دسی

1394/2/28 0:25
نویسنده : مامان سمانه
833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازو قشنگم آریسا خانوم

، دخترم خیلی وقته از کارات نگفتم ، ماشا... اینقد شیطون شدی که اجازه ی کار دیگه ای رو به من نمیدی قربونت بشم

با امروز سه روزه که دس دسی میکنی ، خیلی ذوق مرگ شدم واس اولین بار،،، چند روز بود که بهت میگفتم دس دسی کن که خلاصه ۵ شنبه خونه ی عزیز جون بودیم ، آجی نازنین بهت گفت دس دسی کن که دیدم دستاتو از رو زمین بلند کردی و شروع کردی به دست زدن که من اول فکر کردم شانسی شد ولی دوباره تکرار کردی و من اینقد ذوووووق کردم که نگووو 

الهی من قربون دس دسی کردنت بشم و از اون موقع مرتب دس دسی میکنی و حتی کف زدنت صدادار هم هست که هزار بار قربون صدقه ت میرم فداااات شم

و چند روز پیش شما و بابایی رفتین مرکز بهداشت که وزنتو بکشیم ماشا... ۹ کیلو ۲۰۰ بودی 

خیلی سنگین شدی ، هروقت بقلت میکنم گردنمو دستم درد میگیره  و هروقت داداشی امیر ارسلان رو بقل میکنم به نظرم خیلی خیلی سبکتره با اینکه ۱۱ ماه از تو بزرگتره و هرکسی بقلت میکنه زود خسته میشه و تحمل نداره، الهی من قربون پل و پاچت بشم فدااات شم 

و چند روزه هوا که گرمتر شده و میریم بیرون و گشت و گذار ، ولی متاسفانه وقت نشد بنویسم ولی الان برات مینویسم

روز پدر رفته بودیم ، دریا ولی خیلی سرد بود بعد رفتیم کبابی داخل و خونه باغ 

جمعه ی پیش هم رفتیم جاده ی جواهرده ناهار خوردیم و بعد ظهر هم رفتیم رامسر و خیلی خوش گذشت 

این پنج شنبه جمعه هم که شنبه هم تعطیل بود ، خاله تهمینه و خاله طیبه از تهران اومدن و این چندروز همیشه میرفتیم خونه باغ و خیلی خوش گذشت بهمون

خب فعلا خداحافظ بزودی عکساتو میزارم ولی الان وقت ندارم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مریم مامان آیدین
29 اردیبهشت 94 11:10
سلام سمانه جونم قربووون عروسکت که دس دسی یاد گرفته بشم ایشالا همیشه به گردش و شادی عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
سلام مریم جووونم ممنونم عزیزم
مامی آتریسا جون
29 اردیبهشت 94 16:21
سلام عزیز دلم، فدای دس دسی کردنت بشه خاله سمانه جونم هزار ماشالله واسه آریسا خوشگله ی خودم، عزیزم آتریسایی هم همین جوری بود اگه یادت باشه خیلی توپولی بود، ایشالله به راه اتادن که بیفته همش آب میشه، اسفند یادت نره گلم خوشگلم چشم نخوره یه وقت منتظر عکسهای خوشگلت هستم عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
لطف داری خاله جووون آره آتریسا هزار ماشا... تپل اما خیلی لاغر شده، چشم حتما انشاا..، تا شب عکس میزارم
مامان وبابای پارمیسا
3 خرداد 94 17:35
ماشالله خاله بزرگ شدی خانم شدی خوششگل شدی عزیزم حسابی هم که تفریح میری خوش بگذره خانم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم خاله جووون لطف داری
ĸoѕαr
9 تیر 94 19:05
سلام خاله سمانه مهربونم.خوشحال میشم به وبم سربزنید. دوستتتتتون دارم.
مامان سمانه
پاسخ
چشم حتما عزیزم