آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات آریسا

اردیبهشت و خرداد 😊

1396/4/6 12:16
نویسنده : مامان سمانه
991 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختر قشنگم سلام مامان گلیه من خوبی عزیزم؟


بابایی از آستارا برات میکروفن خریده بود خیلی ذوق کردی و داری وری گو میخونی
مادر جون هم کلی بخاطر کارات و اداهات میخندید


تولد 2 سالگی آریسا و از خوا بیدار شده بودی
تولدت هم تو خونه باغ بود












یروز جمعه ی اردیبهشتی که رفتیم تالاب سوستان لاهیجان و عد همرفتیم کاشف السلطنه
البته با خاله سمیه ولی داداش ارسلان تمام راه رو گریه کرد ولی شما که خانوم بودی بعد خاله سمیه اینا رفتن خونه شون مثل اینکه تو راه رشت هم ارسلان تا دمه خونه فقط گریه کرد وقتی رسید خونه پشیمون شد گفت خاله سمانه بیاد بعد مامانش بهش گفت تو از بس گریه کردی خاله سمانه سرش درد گرفته دیگه پیشت نمیاد بعد داداشی زنگ زد به من کلی ببخشید گفت قربونش برم
بعدش ما باهم رفتیم جاده کیاشهر نون خولفه ی محلی خوردیم و کلی کیف کردیم خیلی چسبید








یه جمعه تو خونه باغ بازی با داداشیا








14 خرداد تولد داداش امیر علی تو خونه باغ
بعد ظهر هم رفتیم دریا همه با هم












دریا که خیلی خیلی خیلی خوش گذشت فک کنم بهترین دریای عمرم بود
شما که فقط با داداشیا شن بازی کردی البته توآب هم اومدیا ولی بیشتر شن بازی کردی
و ما بزرگترا خیلی بازی کردیم
حالا چه بازی
دو گروه شدیم که باجناقا با هم
ما خواهرا هم با هم البته داداش رضا و داداش امیر هم با ما بودن و یه توپ که توپ رو باید از گروه مقابل میگرفتیم و تو گروه خودمون پاس میدادیم تا گروه مقابل نگیره ازمون 3-4 ساعت تو آب بازی کردیم بعد بازی من تا 3 روز تمام بدنم گرفته بود در حد زیادولی ارزش رو داشت تو عکسای شما هم ما که تو آب بودیم داریم بازی میکنیم مشخصه
خدایا شکر میکنم بخاطر خانواده ای که دارم بخاطر بخاطر دخترم بخاطر بابای دخترم بخاطر مادرم بخاطر خواهرام بخاطر بچه های خواهرم که خیلی دوسشون دارم و همینطور دامادای خوبم
خدایا شکرت بخاطر همه چیز شکرت
پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مریم
7 تیر 96 18:22
سلام سمانه عزیزم هزار ماشالا عروسکت چه بزرگ شده خیلی کیف کردم از خوندن خاطرات و دیدن عکس هاش...و چقدر خوشحال شدم از حس زیبای خوشبختی ات تولد آویسای قشنگم مبارک باشه و هميشه بخنده الهی
مامان سمانه
پاسخ
سلام مریم جووووون مرسی عزیییییزم لطفا داری گلم خیلی خیلی دلم برات تنگ شده بود 😊😊😊😊 ببوس آیدین جونمو