آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات آریسا

اولین شب جدایی

1394/2/15 2:18
نویسنده : مامان سمانه
639 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم ، آریسای مهربوووونم خوبی خانومی ؟

دخترم امشب خیلی دلم گرفته چون امشب تورو بردمت تو اتاق خودت بخوابی ، تنهای تنها ،...

منم خیلی دلم گرفته  و فقط اینجا آرومم میکنه ، خیلی وقت بود که همچین تصمیمی گرفته بودم ولی عملی کردنش سخت بود ، ولی چند روزه که دیگه با خودم کلنجار رفتم و خلاصه امشب تصمیم عملی شد ، آخه دخترم یه مدته دخیلی بهم وابسته شده بودی ...

ولی الان که از من دوری خیلی دلم تنگه خیلی غصه دا م ، یه بغضی تو گلوم دارم ولی ...

نمیدونم کارم درسته یا غلط ، فقط امیدوارم تا صبح دووم بیارم قربونت بشم من 

همین الان اومدم بهت سر زدم اینقد قشنگ خوابیده بودی ... ولی پتو رو کنار زدی من دپوباره گذاشتم روت ، میترسم سردت بشه عزییییز

یه چیزی رو قلبم سنگینی میکنی ، انگاری قلبم داره میگیره از شدت ناراحتی ... 

خیلی دوستت دارم خیلییی زیاد

بعدا نوشت

دخترم دیشب دو بار رو تختت گریه کردی ، یبار اومدم بهت شیر دادم و دوباره خوابیدی

و بعد 30 مین دوباره گریه کردی ، محکم بقلم کرده بودی و وقتی دوباره گذاشتمت رو تختت گریه هات شدیدتر شد و دیگه بردمت پیش خودم و تا صبح راحت خوابیدی برای شب اول عالی بوووود

بی نهایت دوست دارم

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان لیلا
15 اردیبهشت 94 12:27
قرآن جز از مدح علی آیه ندارد این صدف جز این دُر گرانمایه ندارد رفتم زیر سایه لطفش بنشینم دیدم علی نور بود سایه ندارد
مامان سارا
15 اردیبهشت 94 12:31
دقیقا مثل من منم 4 شب پیش اومدم باران رو خوابوندم توی اتاقش گریه کرد مجبور شدم بیارمش پیش خودم. زمان میبره عزیزم خب یهویی که نمیشه عادت بچه ها رو گذاشت کنار.
مامان سمانه
پاسخ
آره عزیزم فعلا فقط روز هروقت خوابید ببرش تو اتاق خودش بخوابه بعد شب ببرش ببوسش از طرف من
مامان افسانه
15 اردیبهشت 94 16:03
واقعا خیلی باید سخت باشه حتی فکرشم اذیتم میکنه من که گذاشتم وقتی دنیا رو از شیر گرفتم جداش کنم ولی کار خوبی کردی هرچه زودتر بهتر
مامان سمانه
پاسخ
واقعا سخته ... ولی چه میشه کرد ؟الان واس من سخته واس بچه راحته بعدا واس من راحتتره ، واس بچه سخت میشهپس بهتره الان من سختی بکشم تا بچه م بعد ها سختی نکشه
مامان راحله
15 اردیبهشت 94 17:44
آخی عزیزمممممممم ..خیلی سخته که .. ان شالله که خوب پیش بره
مامان سمانه
پاسخ
خیلی سخته واقعا به امید خدا....
مامی آتریسا جون
16 اردیبهشت 94 9:26
الهـــــــــی فدات بشم سمانه جون، سختهمنم میخوام کم کم اتاق آتریسایی رو عوض کنم، ولی باباش میگه هنوز زوده ایشالله که همه چی خوب پیش میره
مامان سمانه
پاسخ
ولی الان دوشبه که پیش خودم میخوابه ، چون هوا سرد شده ، آریسا هم همیشه پتو رو از روش برمیداره ، فعلا پیش خودمه تا هوا گرم بشه و عملیات رو عملی میکنیم
مامان راحله
21 اردیبهشت 94 19:42
_______¶¶¶_0¶___¶0 ________¶¶¶¶¶00¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶00¶¶¶¶ _______0¶¶¶___¶¶¶ _______0¶¶¶0__________________________00 ________¶¶¶¶0_________________________¶¶¶ ________0¶¶¶¶_________________________¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶______________________0¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶0________________¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶0___________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶0______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶0__0¶¶¶0___________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶________¶¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶0___________0¶¶¶____________¶¶¶00¶¶0 ___¶¶_____________¶¶¶_____________¶¶¶_0¶¶ ___¶¶0____________0¶¶______________¶¶0_¶¶ ___0¶0_____________¶¶0______________¶¶__¶¶ ____¶¶_____________¶¶¶______________0¶¶__¶¶ ____¶¶¶____________0¶¶_______________¶¶¶_¶¶¶ _____¶¶_____________¶¶_______________0¶¶__¶¶ ____________________0¶________________¶¶__¶¶ _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶¶_____________0¶____¶ _____________________¶¶0____________¶¶___¶¶ _____________________0¶____________0¶0__¶¶
مامان مبینا
23 اردیبهشت 94 21:06
دوستون دارم هوار هوار
مامان سمانه
پاسخ
ممنون از لطفتون عزیییییییزم
مامان نیلوفر
25 اردیبهشت 94 15:21
عزیزمممم باید خیلی سخت باشه من هم چند بار خواستم نیلوفر را جدا بخوابونم ولی دلم نیومد ولی کار خوبی کردید هر چه زودتر این کار را بکنی بهتره
مامان سمانه
پاسخ
چند روز اول خیلی سخت بود ، ولی متاسفانه تا ساعت ۴ صبح میخوابونمش تو اتاق خودش بعد میارمش پیش خودمم
مامان آنيتا
27 اردیبهشت 94 14:41
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان سمانه
پاسخ
سلام چشم حتما
مریم مامان آیدین
29 اردیبهشت 94 11:12
الهی...عروسک خانوم میخواد مستقل بشه برای شروع خیییلی خوب بود دوستم...ایشالا موفق بشی
مامان سمانه
پاسخ
بله خاله جون مستقل شدن و تقریبا ۸۰ درصد موفق شدم