آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات آریسا

ولنتاین

1396/11/25 15:26
نویسنده : مامان سمانه
957 بازدید
اشتراک گذاری
امروز روز عشقه
میخوام از عشقی که به تو دارم بگم
اینکه چقد دوستت دارم و چقد برام با ارزشی
واقعا عشق مادر به فرزند غیر قابله توصیفه
روزی هزار بار خدارو بخاطر تو شکر میکنم خدارو شکر که تورو دارم خدارو شکر که تو دختر منی
از نگاه کردن به تو سیر نمیشم
از بوسیدنت سیر نمیشم
از نوازش کردنت سیر نمیشم
از در آغوش کشیدنت سیر نمیشم
این چه عشقیه ؟ این چه حسیه ؟ هر چیزی که هست خوشحال و راضی و سپاسگذارم
دوستت دارم عشق آسمانی من








لباس رو خودم درست کردم ؛ مبارکت باشه
آتلیه ی جام جم
پسندها (10)

نظرات (4)

مامان مریممامان مریم
28 بهمن 96 11:25
عشششقه عششششق
مامان سمانه
پاسخ
❤️❤️❤️❤️❤️
مرسی مریم عزیزم 
مامان نفیسهمامان نفیسه
8 فروردین 97 9:17
چ لباس قشنگی
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم 
مامان نفیسهمامان نفیسه
10 اردیبهشت 97 10:33
سلام عزیزم خوبی من تو مسابقه شرکت کردم، لطف میکنید 5 تا پست آخری منو لایک کنید؟ محبت ممنون میشم بوس
مامان مژیمامان مژی
10 تیر 97 10:50
سلام میشه منو دنبال کنین