آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات آریسا

عکسای 7 ماهگی سری دوم

1394/2/29 16:52
نویسنده : مامان سمانه
886 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز و قشنگم که الان رو پای مامانش خوابیده ...

دخترم امروز سه شنبه 29 هم اردیبهشت سال 1394 و شما دقیقا امروز 8 ماهت شده خب یه عالمه عکس داریم که باید بزارم پس بریم سراغ عکسا

آریسای بستنی خور ما

اریسا در حال نگاه کردن تی وی

با آریسا و مامان عزیز رفتیم مرکز خرید و آریسا و مامان عزیز خسته شدن نشستن و من در حال خریدن کلاه برای اریسا

جمعه ی پش رفتیم رفتیم رامسر و ناهر رو جاده ی جواهرده خوردیم و این عکس بعد ناهار

بعد ظهر هم رفتیم داخل شهر رامسر و اینجا پارک رامسر و آریسا خانوم اصلا همکاری نمیکنه تا عکس بگیریم

دخترم این سری عکسات خیلی زیادن ایشا... تو یه پست دیگه برات میزارم

بووووووووووس

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

narjes jo0on
4 خرداد 94 11:54
سلام خاله ی عزیزم میشه به پسر خاله ی عزیزم که داخل جشنواره شرکت کرده رای بدین ؟؟شما عدد 4 رو به شماره پیامک 1000891010 ارسال کنید ممنونم اگه رای دادین به وبم بیایین و نظر بدین تا جبران کنم
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم من قبلا به رای دادم ولی نظرتو تایید میکنم که بقیه دوستان ببینن و شاید دلشون خواست رای بدن
مامان افسانه
4 خرداد 94 15:11
سلام عزیز دلم 8ماهگیت مباررررررررک گلمممممممممممممممممممم عکسا حرف نداره مخصوصا اولی که ماه شدیییییی بوووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان سمانه
پاسخ
سلام افسانه جووووووووووونم ممنونم گلم ببوس دنیا عشقی رو
مامی آتریسا جون
5 خرداد 94 9:16
فداش خیلی خوشگل ان سمانه جون
مامان سمانه
پاسخ
لطف داری فدات شم ، ببوس آتریسا جونو
مامان آنیسا
6 خرداد 94 7:03
جیگر بستنی خوردنت آریسا جونم وای نگو از با بچه خرید رفتن که دلم خونه بذار آریسا راه بیفته مگه دیگه میتونی بری خرید همیشه خوش باشید و در حال تفریح کردن راستی خاله جون پس کو نظرتون تو وبلاگ آنیسا
مامان سمانه
پاسخ
وای منو نترسون چه چیزایی منتظرم هس... ممنونم گلم شما هم همینطور وااای شرمنده بخدا وقت نشد
مهسا مامی رها
10 خرداد 94 15:54
سلام..8 ماهگیت مبارک خوشکل خانوووم چقدر تو نانازی آریسا خانوم ماشاا.. مامانش اسپند یادت نره
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنونم لطف داری دوس جونم چشم حتما
خاله مهديه
11 خرداد 94 15:29
سلام مامان مهربون و اریسا جونی ماششااله به این دختر چقدر خوردنی شده وای اگه بغل من بود لپ براش نمیذاشتم هههه همه عکساتون قشنگ بودن از طرف من ببوسیدش به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان سمانه
پاسخ
سلام مهدیه جووووونم خوبی عزیزم؟ مثل همیشه لطف داری به ما گلم ممنونم چشم حتما عزیزم بخدا فصل امتحاناتم نزدیکه ، اصلا وقت نمیکنم ، حتی وقت نمیکنم پست بزارم خیلی شرمنده ، ایشا... بعد امتحانات میام ببوس فاطیما جووووون
مــــن
27 خرداد 94 16:08
سلام دوست جونم..من آپم...اگه میشه یه نیم نگاهی یه نظر کوشولویی به من بدین...قربونتون ...نظر یادتون نره
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ،،، چشم عزیزم بزودی میام