آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات آریسا

بوس هوایی

1394/8/18 17:23
نویسنده : مامان سمانه
952 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز و قشنگ من ، سلام جوجه کوچولوی من ، سلام لب کوچولوی من ، سلام دست کوچولوی خوشگل من ، فدات بشم من ، امروز برای اولین بار بوس هوایی فرستادی ، وااای که چقد بامزه بود ، خیلی شیرین بود ، امروز نیلوفر جون خونمون بود و وقت رفتن نیلوفر جون بقلت کردم رفتیم دم در ، تا نیلوفر جون رو بدرقه کنیم بعد من واس نیلوفر جون یه بوس هوایی فرستادم ، و بعد شما هم تکرار کردی ، اون دست کوچولوت رو گذاشتی رو لب کوچولوت و واس نیلوفر جون چند تا بوس هوایی پشت هم  فرستادی واااااای من یه ذوقی کردن که نگو ، دلم میخواس اون دستتو بخورم ،


وقتی هم بابایی اومد مدام بوس هوایی میدادی ، بابایی چقد ذوق کرد ، فدات شم

آآآ قربونت بشم دست کوچولوی من 

امروز یکشنبه ، 26 م مهر  و شما دختر نازم 12 ماه 27 روزسن داری 

خییلی خییلی دوست دارم ...

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

samira
19 آبان 94 8:37
ای جااااانم عروسک کوچولو آ ریسای عزیزم تولدت مباااااااااارک البته با تاخیر
مامان سمانه
پاسخ
سلام سمیرا جوون ممنونم عزییزم
مامانه شایلین
19 آبان 94 14:54
خوو ما هم دوس داریم آریسا جونو
مامان سمانه
پاسخ
شما لطف دارین عزیییزم
مامانه شایلین
30 آبان 94 14:57
ببخشید سمانه جووون چند سال وبلاگ نوسی دارید؟؟ خیلی حرفه ای هستین من که توی 2 کلمه موندم
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم تقریبا 1 سال و نیم واقعا؟؟ کم کم راه میافتی...
مامان دخمل طلا
16 آذر 94 14:46
واااای سمانه جون تو دیگه کی هستی؟؟؟ بابا آپ کن دیگه
مامان سمانه
پاسخ
شرمنده ایشا... بزودی میاااام
مامان نیلوفر
4 دی 94 12:06
ای جانم واقعاً همه کارهای این بچه ها لذت بخشه آریسا جونو ببوسید
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ، لطف دارید شما ببوس نیلوفر جونو