آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات آریسا

هفتمین مروارید

1394/8/18 16:16
نویسنده : مامان سمانه
639 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز و قشنگم ، یکی یدونه ی من ، چطوری دختر قشنگ من ؟ خوبی مامانم ؟ فدات بشم عزیز دلم

دخترم هفتمین دندون خوشگلت هم در اومد ،پایین سمت  چپ امیدوارم هر روزت قشنگتر از دیروز باشه ناز من،

دخترم این چند وقته فقط میگی نه

نه

نه

نه

خیلی هم با قاطعیت میگی آدم دلش میخواد درسته قورتت بده خانوم

 دختر فسقلی من ماشا... چقد تیز پا شده ، همچین بدو بدو میکنی که آدم غش میکنه

چند وقته از پوشک عوض کردن در فراری !!! هروقت میبینی دارم شیر روشویی رو باز میکنم با اون پاهای کوچولوت بدو بدو فرار میکنی مثل مانکنا حرکت میکنی روی یه خط افقی قر میدی قر میدی میری ،،، فرار میکنی میری آشپزی ، قائم میشی من میام و پیدات میکنم دو تا دستاتو میاری بالا میگی 

نه نه نه 

اونوقت  دلم میخواد بخوووورمت ،

 کاردیگه ای که خیلی وقته داری انجام میدی شعر و لالایی خوندن و نینای کردنه آخ که چقد ناز و قشنگ میرقصی چقد قشنگ میخونی ، بهت میگم آریسا برو لالا کن ، میری تو ن نی دراز میکشی و میخونی و سعی میکنی خودتو تکون بدی مثلا باسنتو بالا میدی هی، مثلا تکوم میدی  خودتو 

چند وقت پیش ک رفتیم خونه ی عمه جون ، بهت میگم آریسا لالا کن ، ب دورو برت نگاه کردی دیدی بالشتی نیست که روش لالا کنی ، رفتی سرتو گذاشتی رو بلندی مبل و پاهات هم رو زمین بعد هم باسنتو تکون میدادی و میخوندی

نا نی ، نا نی ، نا نی ... 

آخه که چقد ما خندیدم بعد آجیت واست پشتی آورد تا پشتی رو دیدی رفتی رو پشتی دراز کشیدی

خب اینم از این چند وقته که روز به روز داری شیرینتر مرسی 

میبوووووسمت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان راحله
23 آبان 94 17:39
مرواریدت مبارک عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
ممنون راحله جون
مامان راحله
23 آبان 94 17:39
فدای دختر شیطوووووووون
مامان افسانه
17 آذر 94 16:11
دندونای جدییید مبااااارک اریسای نااااااااااااااااز
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم خاله افسانه جووون