آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات آریسا

بدون عنوان

1394/6/27 11:05
نویسنده : مامان سمانه
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل و ناااازم ، خوبی خانوم خوشگلم ؟ مامانی خیلی دوست دارم

خب اومدم فقط عکس بزارم

آریسا خانومی خوشگل من عاشق قفسه ی کمد ، همیشه وسایلای داخل کمد رو تخلیه میکنی و میری اونجا میشینی

دختر خوشگل ما با لباسی که دادا سهیل 25م تیر براش خریده مرسی دادا

آریسا عاشق آشپز خونه اول در فریزر رو باز میکنی دهنتو میزاری رو کشوی فریزر و با یک دست در فریزر رو نگه میذاری که من دررو نبندم و با دس دیگ سیب زمینی ، پیازارو میندازی رو زمین ....

واااای اینجا مریضی دخترم شبش که رو تخت خوابیده بودی ، ی عالمه شیر بالا آورذی و اومدیم تو پزیرایی خوابیدیم و تو چقدر بامزه خوابیدی قربوووونت بشم

جووووون و دلم

دندوناشووو

و

و چند روز دیگه تولدته ، و من دارم لباسامونو میدوزم ؛ آخه لباسامونو با هم ست کردیم لباس من تقریبا آماده س و لباس شما هم تقریبا آماده س

دخترم یک ساااالگیت مبااااارک نازنینم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)