آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات آریسا

راه رفتن آریسایی

1394/6/25 14:59
نویسنده : مامان سمانه
697 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر شیرینم سلام دلبرک ناز من ، سلام پا کوچولوی مامان ، آخ که چقد تو شیرینی چقد تو نازی چقد تو ماهی ، الهی من فداات بشم عزیییزم 

مامان جونی خیلی سعی میکنی که راه بری الان دیگه به راحتی بلند میشه و چند قدمی میری و بعد میافتی فدات بشم من 

هر وقت میافتی دوباره بلند میشی  خیلی راه رفتن رو دوست داری  منم عاشق راه رفتنتم 

وااای که چقد داره این روزا زود میگزره دیگه داره یک سالت میشه  و من خیلی خوشحالم 

دارم واس جشن تولد ت آماده میشم خوشگل من ، یه دنیا میبوسمت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

samira
27 مهر 94 22:41
عزیز دلم تولدت با تاخیر مبارک عشقم
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیییزم ممنونم که به یادمون بودین
ــــــدلارامــــــ
6 آبان 94 14:26
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله نینی فوگولی شم واسه همین یه وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درست کردم خوش حال میشم سربزنین و نظر بدین
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزییزم ممنونم لطف دارید ایشا... ب سلامتی خوش قدم باشه حتما میام عزییزم