آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات آریسا

تولدت مباااااارک دختر قشنگم

1394/6/30 11:47
نویسنده : مامان سمانه
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بروی ماهت عزییییز مامان ، امروز یکشنبه 29 هم شهریور سال 1394 و امروز دخترم 1 ساله شد

مباااااارکم باشه مباااارکت باشه عزیییزم

دخترم امروز بهترین روز زندگیم بود چون شما دختر خوشگلم 1 ساله شدی ، پارسال همین موقع شما ی دختر کوچولوی ناز بود که فقط 2 کیلو 950 گرم بود و کامل ضعیف و بی توان بودی ماشا... الان  خیلی بزرگ شدی و هر روز با کارای جدید منو ذوق زده میکنی فداااات شم

دخترم متاسفانه ازت عکس تکی نداشتم کلا عکسی نداشتم که مناسب اینجا باشه ولی ی عکس مامان عزیییز داری که برات میزارم روز تولدت رفتیم و کلی عکسای خوشگل گرفتیم که من عاشقشوووونم آ،امیدواارم زودتر آماده بشه تا برات اینجا بزارمراراستی دخترم تولد خونه ی مامان عزیییز بووود و خیلی خوش گذشتا

اینم کیک آریسا خانوم که وقتی کیک اومد لباستو عوض کردی و با کیکت ست کردی

البته اسمتو هم اشتبا نوشتن

آج ی ستایش و آجی سارا

و ب همراه داداش امیر علی

عزیییزم ایشا... 120 ساله بشی و همیشه سلامت و خوشبخت و موفق زندگی کنی

دخترم یادت باشه من و بابا همیشه کنارتیم ، هیچوقت تنهات نمیزاریم

تو زندگی کن تا ما هم زندگی کنیم ، عاشقانه میپرستم

ععزیزم تو ادامه ی مطلب برات می نویسم کادو هات چی بوده تا برات یادگار بمونه

دختر قشنگم مهمونامون علاوه بر خانواده درجه یک شامل خاله پروینم و خاله بزرگم خاله مهوشم که مسافرت بودن و تو جشن حضور نداشت ولی کادو دادن به شما و خاله فروغ بابایی و  دختر خاله هام و عروس خاله هام که سهیلا جون ، محدثه جون ، زینب جون و زهرا جون و فریبا جون و دختر دایی بابایی بنفشه جون و تانیا جون دوست عزیزم ،همگی زحمت کشیدن به ما افتخار دادان ایشا ... تو شادیهاشون جبران کنم

کادوی اولین سال خیلی ارزش داره ،کادوهای خانواده درجه یک رو می نویسم تا همیشه برات یادگار بمونه

عزیز جون 100 تومن

مامان عزیز 100 تومن

عمه جون 50 ت

زنعمو فاطی جون 100 ت 

زنعمو منیژه جون 50 ت

زنعمو افسانه جون 50 ت

خاله سمیه جون 100 ت

خاله طیبه جون 50 ت

خاله تهمینه جون 50 ت

از طرف داداش رضا جووون یدونه عروسک خوشگل کادو گرفته که داداشی خودش تنهایی رفته عروسک رو خریده ، خیلی برام ارزش داشت

و داداش امیر محمد هم برات کادوی بازی حلقه رو خریده مرسی داداش جون 

فردای تولد هم دوستم نیلوفر جون ، چون نتونسته بود تو جشن شرکت کنه اومد خونمون و برات ظرف غذای کوک آورد که غذا اصلا نمیریزه

و عمو شهرام ( دوست بابایی ) هم برای شما یه اسب خیلی خوشگل خرید که همیشه روش سوارمیشیی و بازی میکنی

پولایی ک جمع کردی 990 ت شد ک برات حساب باز کردم

از همه ی بابات کادوهاشون ممنونم ایشا.. تو شادیهاتون جبران کنیم

خب حالا کادوی اصلی منو بابایی ،قبل تولد بابایی میگفت ک کادو واس شما طلا بخریم ولی من دوست داشتم چیزی که برای تولد یکسالگیت بهت کادو بدیم خیلی ارزش داشت باشه ، از نظر معنوی منظورمه ،چیزی باشه که همیشه ارزش داشته باشه ، تا همیشه و همیشه باشه حتی زمانی ک بزرگ شدی ارزشمند باشه ، وقتی با ، بابایی در میون  گذاشتم ،بابایی هم خوشش اومد و خیلی فک کردیم که واقعا چه چیزی میتونه جادوانه و همیشگی باشه ، که خلاصه به این نتیجه رسیدم که وقتی میریم آتلیه عکس میگیریم  یه قاب بزرگ سفارش بدیم ، و کادوی ما به شما تو تولد یک سالگیت باشه، ایشا... هر وقت آماده شد عکسشو میزارم

دختر نازم تولدت مبااارک

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

همراه رایانه
6 آبان 94 23:43
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
خاله ماریا
7 آبان 94 16:41
مریم مامان آیدین
7 آبان 94 17:29
سلام سمانه عزیـــــــــــــــزم سلاااام سمانه جووووووونم تولد اریسای نااااااااااااااااز من مبارک فداش بشم انقدر نازتر و خانوم تر شده...الهی 120 ساله بشه عروسک خااانوم توروخدا یه پست رمزدار بزار و از خودت و اریسا عکس بزار که دلم براش خیلی تنگ شده
مامان سمانه
پاسخ
سلاااام مریم عزیییزم فدات بشم دوسی جووونم عکسای تولد آماده شد حتما میزارم بزوودی
مریم مامان آیدین
7 آبان 94 17:31
سمانه جونم راستش این مدت همیشه وبت رو میخوندم ولی چون خودم شدیدا درگیر بودم و از کامنت فراری و حتی چند تا پست رو کامنت هاش رو بستم چون وقت جواب دادن نداشتم فکر کردم حتما سر تو هم شلوغه و واسه همین کامنت نمیدادم الهی هرروزتون شاد باشه و لذت ببری ازجوجووی خوشگلت
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم ،آره واقعا تابستون اصلا وقت نمیکردم ولی الان خب هوا سرد شده ، من تقریبا خونه نشین شدم یه مدت واس وب آ ریسا خیلی تنبلی کردم و خاطراتش رو ثبت نکردم ایشا... دوباره دس بکار میشم ممنونم عزیییزم شما هم همینطور
مامان افسانه
13 دی 94 1:14
من چرا این پستت رو ندیدم ایااا؟؟ واقعا 1 ساله شدی فرشته کوچولووووووووو خیییییییییییییییییییییلی مبارکت باشه ان شااالله 12000000000000000000000000000 ساله بشی همیشه تنت سالمو سربلند باشی گلممممممممممممممم دست همگی هم درد نکنهههههههههههه
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزییزم ، ، والا مگه این فسقلیا اجازه میدن ب آدم ، ممنونم گلم فدات بشم منانشاا... عزیزم واقعا دست همگی دردن نکنه ، میبوسمت افسانه جون