آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات آریسا

اتفاق جدید

1393/4/7 12:10
نویسنده : مامان سمانه
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آریسا کوچولوی نازمبوسبوسبوس

2 روزه ک اتفاقه جالب افتاده دختر خوشگلم الان دیگه ب صورت همزمان باهم ب 2 نقطه

از شکمم ضربه میزنی مثلا ب صورت هم زمان ب زیر شکمم و پهلو راستم ضربه میزنی

و این یعنییییییییییی ک دختر کوسولوی خوشگلم  کلی بزرگ شده و دستو پاشو باهم حرکت

میدهتشویقتشویقتشویق

قوربون اون دست و پای کوچولوت بشم ک کلی بزرگ شده و تنهایی حرکتش میده

دخترم الان دقیقا شما 25 هفته تو تموم کردی خوشگلممتنظرمتنظرمتنظر

ایشا... صحیح سالم ب دنیا بیای عزیزم محبتمحبتمحبت

میبوسمتبوسبوسبوس

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ابجی سجا
7 تیر 93 12:30
فرشته ها همیشه وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگیم دوســـــــــــــــــــــــــت... !!! تقدیم به فرشته ی بی بالم که به داشتنش میبـــــــــــــالم....
مامان نیلوفر
8 تیر 93 12:11
آمد رمضان هست دعا را اثري دارد دل من شور و نواي دگري ما بنده عاصي و گنهكار توييم اي داور بخشنده بما كن نظري التماس دعا
مامان فهیمه
8 تیر 93 12:17
سلام مامان آریسا کوچولو...خوبید؟امیدوارم که کوچولوتون به سلامتی به دنیا بیاد...ممنون که به وب ما اومدین...بازم بیاین خوشحال میشیم
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم حتما باز میام
ابجی سجا
10 تیر 93 13:46
سلام خاله خيلي خوش اومدين ممنون
ابجی سجا
10 تیر 93 13:55
پروانه به شمع خورد و پرش سوخت.آنكه از دوست جدا شد جگرش سوخت.من و شمع و پروانه هر سه بسوختيم. پروانه پرش شمع سرش من جگرم سوخت.
ابجی سجا
10 تیر 93 21:35
چای هایت را تلخ نخور یکبارنگاهم کن... تمام قند های دلم را برایت آب می کنم
متین من
11 تیر 93 22:49