آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات آریسا

خرید سیسمونی سری اول

1393/4/15 1:00
نویسنده : مامان سمانه
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان آریسا شیطون  من چطوریییی؟عالیه عالی

افرین گل دخمل مامان ک اینقد زبرو زرنگی فدای او بدن کوچولوت بشم ک کلی امروزورجه وروجه کردیمحبتمحبت

خب دخترم امروز با بابا جون رفتیم ک واس تو خرید کنیم اینقد خوشحال بودیم ک انگاربرای اولین بار داریم میریم بیرون خیلی حس قشنگی بود خییلییییی امیدوارم تو هم این حسوتجربه کنی

خب کلی برات خرید کردیم ک بعد برات عکساشو میزارم البته همه ی خرید رو نکردیم باید

دوباره ی روز دیگه بریم خرید سری دوم

نفسم این چند روزه مامانی خیلی اذیتت کردم همیشه میرفتیم بیرون خستت میکردم امیدوارم

ک خیلی اذیت نشده باشی ناز ناز من

دختر نازنینم شما امروز 26 هفته رو تموم کردی و کلی بزرگ شدی و با حرکت کردنات

دل مامان و بابا رو میبری

الحق ک دختری و دختر یعنی دلبریتشویقدلغکتشویقدلغک

niniweblog.com

بعدا نوشت در 4 ماهگی

سلام دختر نازو قشنگم ؛ عزیز دلم تا حالا وقت نشده بود که از وسایلات عکس بگیرم و بزارم تا الان ، الان شما خانوم شدی و رو پای مامان عزیزی خوابیدی و منم الان دارم این پستتو کامل میکنم

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

❤مامان محمد و ساقی❤
23 تیر 93 11:33
سلام مامان اریسا جان خوبین ممنون که به وبم اومدید...خانومی آموزش شمع گزاشتم فرصت کردین خوشحال میشم که بیاین
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم ک خبر دادین
آبجی علیسان
2 مرداد 93 15:11
س.مامان آریسا مرسی که به وبم اومدین.بازم بیاین
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم حتما میام
مریم مامان آیدین
8 مرداد 93 2:03
مبارک باشه خریدای عروسک خانوووووووووووم ایشالا به سلامتی دوستم
مامان سمانه
پاسخ
مرسی مریم جون ولی هنوز اتاقشو آماده نکردم استرس دارم داره زود میگذره وقت نمیشه