آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات آریسا

پاسخ ب حرفای مامانی با لگد

1393/3/26 16:49
نویسنده : مامان سمانه
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام 1300 تا سلام ب دخترکم ب ملوسکم ب جیجرم ب قلبم ب نفسم ب آریسای خوشگلم سلام آریسا جونی وای دخترم نمیدونی از دیروز تا حالا چجوری دلمو بردیمحبت

وقتی باهات شروع ب حرف زدن میکنم شما هم تا صدامو میشنوی لگد میزنی وای هر چند بار ک امروز باهات حرف زدم اینجوری عکس العمل نشون میدیچشمک

اخه چند روز بود ک کم تحرک شده بودی ومن از این موضوع یکم ترسیدم دیشب ک باهات حرف زدم دیدم دوباره لگد زدی تا حدی ک دردم گرفت ولی خیلی خیلی ذوق کردم اخه خیلی دلم برا لگدات تنگ شده بود

الان دوباره لگد میزنی ورجه وروجه هات از قبل هم بیشتر شدهچشمک

حتما دلت واس صدای مامانی تنگ شده بود میخواستی صدامو بشنوی با خودت نقشه کشیدی ک کمتر ورجه وروجه کنی تا مامانی بیشتر باهات حرف بزنهبوس ای دخترک باهوش منبوس

ب روی چشمم از این ب بعد بیشتر با دردونم یکی یدونم حرف میزنمبوس

اخه دخترم میدونی موقع امتحاناتمه واس همین زیاد وقت ندارم

ولی قول میدم ک بیشتر باهات صحبت کنم جشنجشن

راستی خوشگل خانومی شما الان 23 هفته و 2 روزتهتشویقتشویقتشویق

دوستت دارم بابای بای بایبای بایبای بای

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

**مامان هانیه**
3 تیر 93 15:11
ممنونم خانومی که به وبم سرزدی
مامانی ویانا
3 تیر 93 21:42
معلومه آریسا جون حسابی شیطونه خدا حفظش کنه نوشته هاتونو که میخوندم افتادم یاد گذشته نه چندان دور خودم وقتی که باردار بودم
مامان سمانه
پاسخ
اره دخملم خیلی شیطونه دوران بارداری قشتگترین حس دنیاس میخوام قدر این دوران رو بدونم و واقعا ازش لذت ببرم خب اگه خیلی دلت تنگ شده واس ویانا جون ی اجی بیار
ساحل
4 تیر 93 16:51
سلام مامان مهربون آریسا خوش بحال نی نی کوچولو که مامانش از الان داره خاطراتشو تو وبلاگش مینویسه سلام ساحل جون ممنون ک ب وبم سر زدین
مامان سام
5 تیر 93 13:08
خدا آریسا جون شیطون رو واستون نگه داره ان شاالله همیشه از صدای گرم مامانش لذت ببره
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اینکه ب وبم سر زدین
آبجی علیسان
18 تیر 93 17:04
سلام مامان آریسا ممنونم که به وب ما سرزدین خوش به حال آریسا جون که مامانش از الان به فکرشه خدا واستون حفظش کنهایشالله عکساشم میبینیم
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم از لطفت امیدوارم واقعا مامان خوبی باشم ایشا... زود این روزا بگذره و زودتر اریسا رو در اغوش بگیرم و عکساشو بزارم