آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات آریسا

بدون عنوان

1393/3/21 23:46
نویسنده : مامان سمانه
309 بازدید
اشتراک گذاری

محبتسلام آریسا کوچولوی خوشگلممحبت

خوشگلم الان تو 22 هفته و 4 روزته و کلی شیطون شدی کلی تو شکمم ورجه وروجه میکنیزبانزبانزبان

میخوام از احوالت برات بگم چون امروز رفتم دکتر

خانم دکتر ویدا امینی گفت که اریسا کوچولو خوب تو شکمت میچرخه وحرکت میکنهدلغکدلغکدلغک

جواب سونوگرافیم رو دید گفت عالیخندونک

فشارم رو گرفت گفت عالیخندونک

فقط وزنم تعریفی نداشت دفعه ی اخر یعنی 17/2/93 پبش دکتر ضهیری وزنمو کشیده بودم 63 کیلو داشتم و امروز 64 کیلو تو 34 روز فقط 1 کیلو اضافه کردم ولی گفت اشکالی ندارههیس

راستی تاریخ زایمان هم گفت 14 مهر

ب بابایی جون گفتم بابایی گفت ب دکتر بگیم 15 مهر تاریخ بزنه ک آریسا کوچولو با سالگرد ازدواجمون به دنیا بیاد قه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قهه

15 مهر ی روز خاص میشه واس منو بابا جون و آریسا کوچولو 

عزیزم کی میشه تورو تو بقلم بگیرم بوتو احساس کنم دلم میخواد برات بهتر مامان دنیا باشم دلم میخواد نه تنها مامانت باشم بلکه صمیمیترین دوستت خواهرت برادرت ... باشم و برای اینکه این احساس رو تو قلبت بوجود بیارم تمام تلاشمو میکنم دوست داریم آریسای نازممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان مهلا
24 خرداد 93 22:49
چه جالب انشالله که همون روزی که مخوایین یعنی سالگرد ازدواجتون نی نی دار بشین ممنون به ما سر زدی
مامان سمانه
پاسخ
سلام مرسی از اینکه ب وبم سر زدی ونظر گزاشتی
مریم
24 خرداد 93 23:37
مرسی عزیزم که بهم سر زدی، شما از گیلان هستین؟ چون ویدا امینی که دکتر اکثر لاهیجانیا و آستانه ای هستی
مامان سمانه
پاسخ
ممنون از اینکه ب وبلاگم سر زدی اره من استانه ای هستم حتما تو هم گیلانی هستی ک دکترمو میشناسی حالا کجای گیلان
مریم مامان آیدین
25 خرداد 93 12:32
سلام خانومی مبارک باشه پسر من هم متولد 14 مهره ایشالا به سلامتی بیاد بغلتون
مامان سمانه
پاسخ
سلام مامان مریم مرسی ممنون پسرت خیلی نازه خیلی شبیه باباشه خدا حفظش کنه برات
مریم مامان آیدین
25 خرداد 93 12:38
راستی دوست خوبم میتونی بری تو مدیریت مطالب و انتخاب قالب یه قالب قشنگ واسه وبلاگ ناز دخملی انتخاب کنی و هر سوالی داشتی یا خواستی تجربیات بقیه مامانا رو بخونی میتونی بری قسمت پرسش و پاسخ
مامان سمانه
پاسخ
مرسی ک راهنمایی کردی نمیدونستم چیکار کنم
مامانی ویانا
26 خرداد 93 15:05
سلام عزیزم خوبی ؟ با بارداری چطوری ؟ مشکلی نداری؟ انشالله آریسا جون به سلامتی دنیا بیاد
مامان سمانه
پاسخ
سلام مرسی شما چطوری بارداری هم میگذره تو ای هوای گرم ولی خب خدارو شکر اصلا مشکلی ندارم ایشا...