آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات آریسا

آریسا جونی 21 هفته و 5 روزشه

1393/3/15 13:20
نویسنده : مامان سمانه
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم سلام آریسای ماهم سلام خوشگلم سلام نفسمبوس

حالت چطوره؟سوال

دخترم واس به دنیا اومدنت لحظه شماری میکنم خیلی دیرمیگزره هم من هم بابایی دلتنگتیم خیلی زیاددلشکسته

دخترم آریسای نازم هنوز اسمتو تغییر ندادیم فعلا این اسم قشنگ رو برات

انتخاب کردیم امیدوارم اسمتو دوست داشته باشیزبان

از اولین روزی ک نوشته بودم ب شکمم ضربه زدی الان ضربه هات محکم تر

شده!!!بوس

تازه الان دیگه هروقت ی جا رو لگد میزنی !! اول از این موضوع ترسیدم وقتی از دکترت

پرسیدم چرا جای لگدش تغییر میکنه؟گفت:(مگهباید از تو اجازه بگیره ک کجا رو لگد بزنه

هر جارو دوست داشته باشه لگدبوسمیزنه الان دیگه تو شکمت میچرخه)خندونکخندونک

دختر خوشگلم 2 روز پیش رفتم سونو 440 گرم وزنت بود تاریخ زایمان رو

برام زد 19 مهر گفت عمل سرکلاژت هم خوب انجام شدهچشمک

تازه دخترم دستتو پاهاتو ستون مهراتتو انگشتاتو صورتتو همه رو دیدمدخترم خیلی ناز

بودی جدی میگم واقعا خیلی ناز بودی مثل فرشته هافرشتهفرشتهفرشتهفرشته

چشمات بسته بود صورتت گرد و تپلفرشته

 واقعا بچه ای ندیدم ک اینقد خوشگل باشه ولی تو خیلی ناز و خوشگل

بودی مثل ستاره ها...بوس

وقتی به بابایی گفتم:بابا جون اعضای بدن دخترمون رو دیدم خیلی

خوشحال شد خیلی زوق کرد... بابایی حسودیش شد نتونست دخترشو

ببینه ولی من دیدم هوراااحسودحسودحسود

دخترم نمیدونی بابایی چقد خوشحاله از اینکه داره دختر دار میشه خاله

هات میگم ما هیچ مردی رو ندیدیم که هنوز بچه رو ندیده اینقد خوشحال

باشه!!!قه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قهه

تازه از صدقه ی سر تو به من هم خیلی میرسه خیلی مواظب منه دخترم

فک کنم تو تنها رقیب جفتمون باشی هم من هم بابایی تورو ب چشم 

هووی خودمون نگاه میکنیمدلخوردلخور

شوخی میکنم دخترم هر کی جای خودشو تو قلب ما داره بابا جای خودش

تو هم جای خودش شما 2تارو از هر کسی بیشتر دوس دارم هیچ وقت اینو

فراموش نکن...محبتمحبت

  

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

namadkadeh
17 خرداد 93 13:16
تو وبلاگم یه عااااالمه ایده های خوشگل دارم واسه سیسمونی و اتاق نینی. میتونید اتاق نینیتونو واقعا تک و شک کنید چون این چیزا اصلااا تو مغازه ها پیدا نمیشه. حلقه های اسم نینی... ریسه اسم... تابلو... جمع کننده پرده... کوسن... عروسکای خوشگل واسه آویز پرده... گیفتای زیبا... که میتونید یا از مدلای داخل وبلاگ انتخاب کنید یا تم اتاقشو بدید مثلا طرح سرویس چوب یا کاغذ دیواری یا سرویس خوابش براتون مث همون طراحی کنم. namadkadeh.blogsky.com اگه خوشتون اومد میتونید با این عنوان لینکم کنید: نمدکده... دوخت حلقه اسم کودک... تزئینات سیسمونی و اتاق کودک
مامان عرفان
25 خرداد 93 12:02
دکتر ناصری مشاور خانواده
10 شهریور 93 17:26
باسلام خدمت مادر مهربون وفرشته ناز شما من دکتر ناصری مشاور خانواده در خدمت مردم هستم وبا امدن به وبلاگ جهت اگاهی بیشتر از نگهداری کودکان و رابطه بین همسر . درصورت امدن به وبلاگ پیام بگذارید تا از امدن شما خوشحال شویم با تشکر .دکتر ناصری مشاور خانواده http://naserishahram35.blogfa.com