آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات آریسا

یه دختر دارم شاه نداره

1393/11/13 23:49
نویسنده : مامان سمانه
681 بازدید
اشتراک گذاری

یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره

از خوشگلی تا نداره به کس کسونش نمیدم

به همه کسونش نمیدم به راه دورش نمیدم به حرف زورش نمیدم

به کسی میدم که تک باشه پیرهن تنش اطلس باشه

به کسی میدم که تک باشه پیرهن تنش اطلس باشه

شاه میاد با لشکرش شاهزاده ها دورو برش واس پسر کوچیکترش

آیا بدم آیا ندم ؟ آیا بدم آیا ندم ؟

به کسی میدم که کس باشه ملک باشه و ملک باشه .

دختر من رفیق من هم نفس شفیق من

نگین انگشتر من عقیق من عقیق من

دختر من یار بابا شب شب تار بابا تو این گلستون جهان نو گل بی خار بابا

یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ما نداره

از خوشگلی تا نداره به این و اونش نمیدم به همه نشونش نمیدم

به خوستگارش نمیدم به هر دیارش نمیدم

به کسی میدم که تک باشه ملک باشه و ملک باشه

به کسی میدم کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه

شاه شهر ما میاد با صد برو بیا میاد با گنج و هدیه ها میاد

آیا بدم آیا ندم ؟آیا بدم آیا ندم ؟

به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطس باشه

به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان افسانه
14 بهمن 93 0:49
خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگ بود یه لحظه دلم گرفت به این فکر کردم که چشم هم بزنیم دخملامون بزرگ میشن و باید برم دنبال زندگیشون و ما می مونیم دلم میخواد دنیا همیشه مال خودم بمونه همیشه میگم خدایا یا قسمت خوب نصیبش کن یا کلا هیچ قسمتی نصیبش نکن چون طاقت زبونم لال شکستشو ندارم عاشقشم عاشقققققققققق بووووووووووووووووس برای اریسای نازمممم
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ، دخترا هر جا که برن باز واس مامانشونن ، مگه ما مادرامونو تنها گذاشتیم ، اصلا همچین فکری نکن، به روزی فک کن که دنیا یروز خبر بارداریشو بهت بده فک کنم حس خیلی قشنگی باشه
مامی آتریسا جون
14 بهمن 93 9:25
very good
محمد
14 بهمن 93 9:45
بروزم بروزم بروزم بروزم به منم سر بزن
مریم مامان آیدین
14 بهمن 93 16:53
یاد بچپی هام افتادم...بابام برامون میخوند اینو قربون دخملی که واقعا هم شاه نداره و نباید به همه کسونش داد
مامان سمانه
پاسخ
این شعرو اون موقع خیلی دوست داشتم لطف داری خاله جوووون
مونا
16 بهمن 93 1:09
سلام. سلامت و شادباشین.دخترگلم روببوس
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنون گلم ، حتما
مامان راحله
18 بهمن 93 12:13
$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
مامان سمانه
پاسخ
ممنون از این پروانه ی قشنگ راحله جوووون
مامان آنیسا
18 بهمن 93 16:02
مامان راحله
20 بهمن 93 11:37
samira
25 بهمن 93 0:07
شلاااااااااااااام عالی بود چند وقته تو وبتتون نیامده بود م ما شالله چقدر ناز شده دختر گلتون
مامان السا
29 بهمن 93 22:31
سلام گلم منم یکی از این دخملادارم نظرت چیه یه کوزه سفالی بگیریم دوتا شونو ترشی بزاریم
مامان سمانه
پاسخ
کاملا موافقم ، من که همین الان میرم بزرگتری کوزه ی ترشی رو میخرم