آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات آریسا

دختر جیغ جیغو

1393/10/17 20:41
نویسنده : مامان سمانه
972 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز و قشنگم ، به آریسا خانوم جیغ جیغو ،ماشا... اینقد جیغ جیغو شدی ک نگووو

خدا نکنه یه لحظه تنهات بزارم اینقد جیغ میزنی که من با شنیدن صدای قشنگت آب تو دستم باشه میزارم زمین و خودمو بهت میرسونم

دخترم اصلا تنهایی رو دوست نداری؛ ولی  وقتی کنارتم آرومی عزیزم منم هر وقت که بیداری باهات بازی میکنم اصلا دوست ندارم تنهات بزارم ولی گاهی اوقات مشغول چیزی میشم و سرگرم میشم یهو میبینم تو معصومانه داری نگام میکنی ، یجوری نگام میکنی که دلم میسوزه و از خودم گله میکنم که چرا ازت غافل شدم چرا حواسم پرت شد خیلی غصه میخورم ولی بعدش محکم بغلت میکنم و اینقد بوست میکنم تا از دلت دربیارم بعد تو هم کلی ذوق میکنی و لبخند میزنی و متوجه م میکنی که منو بخشیدی ، فدای دختر نازم بشم قشنگم

راستی چن شب پیش که با بابایی شام میخوردیم تو یریز به منو نگاه میکردی و اصلا ازم چشم بر نداشتی و کلی من قربونت میرفتم عزیزم

خوب حالا نوبت عکساته دلبندم

دختر نازم خیلی معصومانه خواب بودی

خوب خوابیدی عزیزم؟؟؟

و اینجا خونه ی خاله سمیه بودی و تو رو بالش داداشی خوابیده بودی و چقد معصومانه خوابیدی نازم

و اینجا شما 118 روزته

ماشا... خیلی خوش خنده ای ولی وقتی دوربین میبینی اصلا نمیخندی و فقط به دوربین نگاه میکنی تو این عکس بزور خندوندمت

آخه من فدای صورت قشنگت بشم عزیزم

و عکسای امروز بعد ظهر که وقتی داشتم لباستو عوض میکردم

دستات خیلی خوشمزه س مامان منم طعمشونو خیلی دوشت دالم عژیژم

فدای ت بشم بابایی داره سعی میکنه بخندونتت ولی شما رو نمیدی لباتو بیشتر بستی تا بخندی

آخه من فدای چشمات میشماااا

و عکسای امشب

فدای عسلس ک از دهنت میریزه قربوووونت بشم من جوجوی نازم

اینج سعی میکردم بخندونمت ولی...

مامان جونم امروز 4شنبه 17 دی و شما 118 روز یعنی 3 ماه و 18 روزته فدات شم و امروز تولد داداش امیر محمد جونمون بود و زنگ زدیم بهش تبریک گفتیم

و قرار دو هفته ی دیگه بیان شمال تولد بگیرن

دختر قشنگم من خیلی خیلی دوست دارم خیلی زیاد

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

خاله مهديه
17 دی 93 23:20
مثل هميشه ناز و زيبا و دوست داشتني اين آريسا خانوم بزرگ بشه ازون دختراي پسر كشه حالا ببين من كي بهتون گفتم هههه ماشالا خيلي نازه ..الهي بزرگ بشي خاله بيام بخورمت ؟؟؟
مامان سمانه
پاسخ
سلام مهدیه ی عزیزم لطف داری فداش شم فعلا که مادرشو داره میکشه با اون چشای خوشگل خاله جون نخولم دیگه آخه گوناه دالم من؛ آخه دلت میاد منو بخولی ولی اجازه میدم بوسم کنی منم شمارو بوس میکنم
مامی آتریسا جون
18 دی 93 9:31
عزیزم کامنتم رسید؟؟؟؟
مامان سمانه
پاسخ
نه عزیزم، نیومد
ღمامانی پرنسس شان آیღ
18 دی 93 11:44
وای وای چه دخمل ناز و خوشگلی فدات بشم عروسک خانوم....هزار ماشاللا
مامان سمانه
پاسخ
لطف داری عزیزم ببوس شان آی خانومی رو
مریم مامان آیدین
18 دی 93 15:59
سلام سمانه جونم...خوبی عزیزم قربون دخملی جیغ جیغو برم من الهی....از این سن تا راه بیفته چون نمیتونه منظورشو برسونه جیغ زیاد خواهد زد ولی جیغاشم شیرینه ناناز خانوم
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ... من خوبم ، شما چطوری؟ خدا نکنه عزیزم.. آره عزیزم خیلی بامز جیغ میزنه
مریم مامان آیدین
18 دی 93 16:02
خیلی ماشالا ...هزار ماشالا هرروز شیرین تر و ناز تر میشه حتما براش اسفند دود کن دوستم آیدین از اول خیییلی خوش خنده بود و از همون بیمارستان لبخند میزد و از یک ماهگی خنده کامل و بعد قهقهه ولی.... خیییییییییییلی گریه هم میکرد.....خییییییییییییلی آریسا جونم هم گریه ای نیست و هم خنده شو الکی خرج نمیکنه قربوووووووووووونش
مامان سمانه
پاسخ
لطف داری عزیزم چشم حتما... آیدین که تو همه ی عکسا لبخندشو داره فداش بشم معلومه خوش خنده س گریه مال بچه هاس دیگه عزیزم آره واقعا خنده و گریه ش به موقع س ، البته گریه شو فقط من تو واکسن دو ماهگی دیدم که خودت در جریان هستی عزیزم
مامان افسانه
19 دی 93 16:10
سلام عسل خانم ناااااااااااااااااااااااااااز چقده داری ماه میشی خیلی نازیییییی فدای چشای معصوم همه نی نی ها بشم که مثل فرشته ها می مونن دنیا هم همینطوره وقتی اونطوری معصومانه نگاهم میکنه اشک تو چشام جمع میشه اونقدر بوسش میکنم تا جیغش در میادخدا همه نی نی ها برامون حفظ کنه ما مامانهای خوشگل و ناز رو هم برا اوناااااا از طرف من یه بوووووووووووووووووووووس گنده از روی ماهش بکن تولد داداشت هم مبارک باشه الهی همیشه زنده و سلامت باشن
مامان سمانه
پاسخ
سلام افسانه جونم ؛ ممنونم عزیزم لطف داری فدات شم واقعا از چشمای نی نی ها معصومیت میریزه واقعا نگاهشون معصومه ، پر از عشقه ، پر از مهر وای دیگه نمیدونم در مقابل این نگاه معصومانه من چی بگم... انشا... عزیزم ، خدا همهم ی عزازارو واسم هم حفظ کنه و سلامتی ببخشه چشم حتما ، شما هم اون دنیا خانوم جیگر رو ببوس ممنونم از لطفت عزیزم
پرنیان
29 دی 93 1:11
وب زیبا و دخمل زیبایی داری بم سر بزن منتظرتونم
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنونم شما لطف داری حتما میام