آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات آریسا

اولین خنده ی صدادار

1393/10/12 18:04
نویسنده : مامان سمانه
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم ، دختر نازم ، امروز ۱۱۳ روزته عزیزم، ماشا... خیلی هم ناز شدی ، وکلی هم میخندی، از خواب بیدار میشی با لبخند، اینقد ناز بیدار میشی ک کاملا خوابم میپره

دخترم دیروز یعنی ۱۱۲ روزگیت ، برای اولین بار با صدای بلند خندیدی، البته من داشتم باهات بازی میکردم ک یهو تو خندیدی ، وای من اون لحظه اینقد ذوق کردم و فقط سعی کردم که بیشتر خنده ت بیارم خیلی لذت بخش بود ، هیچ وقت ب این موضوع فکر نمیکردم که اینقد صدای خنده ت شیرین باشه و اینقد منو ذوق زده کنه از بس که ذوق کرده بودم کلی بقلت کردمو بوست کردم و فوری زنگ زدم ب بابایی و بهش گفتم ، بابایی هم کلی ذوق کرد،همون لحظه خاله سمیه زنگ زده بود ، ب خاله جون هم گفتم و خاله جون هم خبلی ذوق کرد،و بعد ب مامان عزیز و آجی نسترن و عمه گل خبر دادم

ولی فقط همون لحظه خندیدی بعدش هر کاری کردم دیگه بلند نخندیدی 

امروز صبح هم که از خواب بیدار شدم باز باهات همون بازی رو کردم ولی با صدا نخندیدی قربونت بشم 

دیشب به بابایی گفتم ، اولین صدای گریه ی آریسا رو من شنیدم و اولین صدای خنده ی آریسا رو هم من شنیدم ، بابایی 

دختر قشنگم کماکان منتظر صدای خنده های بلندت هستم 

میبوسمت قشنگم

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان افسانه
12 دی 93 23:54
سلام دوست گلم خاصیت مادر بودن تو همینه که اول از همه خودت اولینهای فرشته ات رو میبینی و این خیلی لذت بخشه از اولین نشونه تو راهی شدنش بگیر تاااااااا هر چی کی که فکرشو کنی اریسای نازم الهی لبت خندون و دلت شاد باشههههههه اگه بدونی با اون خنده قشنگت با دل مامانی چه کردی گلممممم
مامان سمانه
پاسخ
افسانه جون آاقعا خیلی ذوق کردم ، خیلی خبلی خوشحالم که یه مادر هستم و یه زن خلق شدم تا بتونم این حس رو تجربه کنم
مامان مهنا
13 دی 93 0:03
سلام مامانی خیلی لذت بخشه منتظرلحظه های لذت بخش ترباش وقتی برای باراول بگه مامان ....
مامان سمانه
پاسخ
راستش اصلا فکرشم نمیکردم ک صدای خنده ی آریسا منو اینقد خوشحال کنه ، راستش نمیدونم وقتی واس اولین بار بخواد بگه مامان چقد خوشحال میشم ببوس مهنا خانومی رو
مامان راحله
13 دی 93 15:07
آخی عزیز دلم .. ان شالله همیشه بخندی گلمممممممممممممم
آرش پسر ایرانی
13 دی 93 16:27
سلام بزرگوار بتازگی عضو نی نی وبلاگ شدیم خوشحال میشم به ماهم سر بزنید خداوند آریسا عزیز رو برایتان حفظ نماید منتظر شما هستیم
مامان سمانه
پاسخ
سلام ، خوش اومدید به نینی وبلاگ ، چشم حتما میام
مامی آتریسا جون
13 دی 93 17:19
سلام عزیزم الهــــــــــی فدای خنده ی صدادار شما بشه خاله وااااااااای آره سمانه جون خیلی ذوق داره، درک میکنم، منم کلی ذوق زده میشم واسه دونه دونه اولین کارهای آتریسایی می بوسمتون ایشالله همیشه شاد و خندون باشین عزیز دلم
مامان سمانه
پاسخ
قربونت برم عزیزم ، کلی براش دلقک بازی در میارم که باز بخنده ولی خانوم سنگین تشریف دارن، ببوس آتریسا خانومی رو
مریم مامان آیدین
13 دی 93 18:48
سلام سمانه جوووووووووونم میفهمم چقدر خوشحالی....من هم همیشه کلی ادا درمیاوردم که ایدین بخنده و من ذوق مرگ بشم قربووووووووووووون خنده های عروسک کوچوووولو الهی همیشه بخنده و شاد باشه
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوست جوووووووووووووووووونم واقعا از وقتی صدای خنده هاشو شنیدم تا بیداره میرم سر وقتش و با تماوجودم ادا در میارم تا خانوم بخنده ، ولی خانوم ب شأن خودشون نمیزارن
مریم مامان آیدین
13 دی 93 18:50
راستی آیدین با دالی بازی و یهو جلوش پریدن خییییییلی میخندید این بازی هارو هم امتحان کن دوستم ببوس خوش خنده خوش اخلاق منو
مامان سمانه
پاسخ
آره عزیزم همه چی رو امتحان کردم با دالی بازی عکس العمل نشون نمیده ، وقتی هم یهو خودمو جلوش میندازم یکم میترسه دختریم ممنونم از راهنمایی گلم ، ببوس آیدین جونمو راستی تولدت هم مبارک ایشا... سالیان سایه ت بالا سر آیدین جونم باشه ، و کناری همسری شاد و خرم زندگی کنی عزیزم این بوس تولد
مریم(مامان کیان)
13 دی 93 23:55
سلام سمانه جونم عزیزم خوشحالیت و کاملا درک میکنم همیشه مادرها اولین ها براشون خیلی لذت بخشه و امیدوارم صدای خنده آریسای خوشگلم همیشه تو خونه تون بپیچه و شما هم لذت ببری چقدر خوشگلتر بشه وقتی بلند بلند بخنده
مامان سمانه
پاسخ
سلام مریم جونم واقعا که خیلی شیرین بود آره من به این فکر میکنم که صدای خنده ش بپیچه تو خونمون چقد شیربن میشه ببوس آقا کیانمو ، و اون دختر قشنگو نازش کن
مامان راحله
14 دی 93 18:17
_________________11111 ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11 _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶1___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶__________________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶1______________________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 1¶__________111_____________________¶¶¶¶¶¶¶¶ 1¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1___________¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶___¶¶¶¶1_____________1¶¶¶¶¶1______1¶¶¶¶¶¶¶ _¶1_¶¶¶¶__1¶¶¶¶¶¶_____11111¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶1__¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶____1¶¶¶¶¶1___¶¶1¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶11¶______¶1¶¶_____¶1¶1_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶__¶1_______¶1_____¶1_______¶¶¶1_¶¶¶¶¶¶¶1 ___¶__¶¶1___11¶¶¶1___¶¶¶1______¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶ ___¶___¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶1_¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶ __1¶____¶¶_________1________1¶1___¶___¶¶¶¶1 __1¶______1____1¶¶¶¶¶¶¶1__________¶1__¶¶¶¶¶ __1¶_______¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶______¶1_¶¶___¶¶ ___¶______________111_____________¶1¶¶_____1¶ ___¶1_____________________________¶1¶_______¶ ___¶¶____________________________¶¶_¶¶______¶ ____¶1___________________________¶___¶¶¶11¶¶_ _____¶1_________________________¶¶_____11____ ______¶¶_______________________¶¶____________ _______¶¶_____________________¶¶_____________ ________1¶¶_________________1¶_______________ __________¶¶1_____________1¶¶________________ ____________¶¶¶________1¶¶¶__________________ ______________1¶¶111¶¶¶1_____________________
مامان سمانه
پاسخ
وای چه بابا نوئل خوشگلی مرسی راحله جون ، کریسمس مبارک
مامان آنیسا
16 دی 93 7:19
وای عزیزم منم دقیقا اولین خنده ی صدادار آنیسا رو یادمه خیلی لحظه شیرینی بود ایشالا که همیشه خندون و سالم باشه راستی عزیزم در مورد لاک : هم واسه بزرگا میشه استفاده کرد هم واسه بچه ها مزش خیلی تلخه هر 24 ساعتی یکبار نیاز به تمدید کردن داره واسه کسایی که عادت به جویدن ناخن دارن یا بچه هایی که عادت به مکیدن انگشت دارن خیلی خوب جواب میده
مامان سمانه
پاسخ
آره عزیزم واقعا لحظه ی شیرینی هس مرسی عزیزم شما هم همینطور ممنون از راهنماییتون
الهام مامان علیرضا
20 دی 93 23:49
می تونم حس کنم از شنیدنِ اولین خندۀ آریسا جون چه حسی پیدا کردی ایشالا که همواره لبش خندون باشه
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم