آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات آریسا

7 روزگیت عزیزم

1393/7/6 18:16
نویسنده : مامان سمانه
996 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز و قشنگم ؛ دختر ملوسم دختر ماهم دختر کوچولوی من دختر زیبا و قشنگم سلام 

دخترم میخوام هزار بار فقط بهت بگم دوست دااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم

دخترم آخه تو چجوری تونستی دل منو ببری؟چجوری تونستی منو شیفته ی خودت کنی؟دخترم هر چقد بگم دوست دارم باز کم گفتم 

تو دختر ناز منی و بس

آریسا جونی من امروز جمعه بود و ی سری اتفاقات افتاد ک ب اطلاعت میرسونم

ولی بریم ادامه مطلب

صبح بیدار شدیم اول رفتیم بیمارستان تا ببینیم زردیت چ تغییری کرده

رفتیم پیش پزشک عمومی تا ببیندت؛ خانم دکتر برات آزمایش نوشت و قرار شد از دست کوچولوت خون بگیرن خیلی غصه ام گرفته بود وقتی صدای جیغ و گریه تو شنیدم فشارم افتاد سرگیجه گرفتم ک بابایی منو رو صندلی نشوند و من بی اختیار گریه میکردم... خلاصه دختر خوشگلمو آوردن پیش من ، ومن محکم بغلت کردم تا آروم شدی عزیز دلم؛ الهی فدات بشم خوشگلم ؛ الهی فدای اون اشکات بشم دخترم 

ی 10 دقیقه منتظر موندیم تا جواب آزمایش آماده بشه؛ خدارو هزار مرتبه شکر درجه ی زردیت پایین اومده بود و نیاز ب بستری نداشتی فدات شم درجه ی زردیت رو 10 بود 

منو بابایی اینقد خوشحال شدیم ک تو راه برگشت خونه صدای ضبط آخر و کلی باهم نینای نینای کردیم فدات شم

و بعد ظهر هم با خیال راحت همه خوابیدیم ی خواب کم ولی درست و حسابی

و حالا نوبت عکسای 7 روزگیت

قربون چشمات بشم فدات بشم

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان سارا
6 مهر 93 18:26
خاله قربون خنده هاش بره لپ گلی خالههههههههههههه
مامان سمانه
پاسخ
مرسی خاله جون جونم
ویستا مارکت
6 مهر 93 19:33
✿دختربهاری✿
6 مهر 93 21:42
قدم نو رسیده مبارک
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم
زهرا
7 مهر 93 1:53
ای وای عزیزم تو که قرار بود مامان قوی باشی پس چرا فشارت افتاد نازی فدای چشمای خوشگلش بشم خیلی نازه ماشاالله خدا رو شکر که زردیش پایین اومده
مامان سمانه
پاسخ
نمیدونی چقد سخته وقتی جگر گوشه ات درد میکشه اصلا نمیتونستم رو پاهام بمونم خیلی سخته خیلی خیلی سخته
مامان هانا و آریا
7 مهر 93 1:58
خدارو شکررر که زردیش پایین اومده ای جونممم چه چشمای نازی داری آریسا خوشگلهه دلم هوای کوچولوییهای فسقلیام و کردد قربونت برم خاله انقدر نازیی
مامان سمانه
پاسخ
بازم ممنون سمانه جون خدا کوچولوهاتون رو براتون حفظ کنه عزیییییییییییییییزم
مامانی ویانا
7 مهر 93 3:32
قدم نورسیده مبارک به به چه خانم نازی چقدر خوشگله ماشالله من چندوقت نبودم الان اومدم دیدم آریسا خانم ما دنیا اومده کلی ذوق کردم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم تشکرلطف داری خاله جون