آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات آریسا

شدید شدن دردم

1393/6/20 12:18
نویسنده : مامان سمانه
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم دختر عزیزم ،آریسا کوچولی خوشگلم ..

دخترم با امروز ؛ 3 روزه ک درد دارم دیروز خیلی شدیدتر شده بود...

وقتی دراز میکشم هیچ مشکلی ندارم ولی وقتی میشینم یا سر پا میمینوم ی درد عجیب دارم انگاری ی چیزی از شکمم میخواد خارج بشه و ب صورت غیر ارادی خودمو سفت میکنم ...

دیروز رفتم دکتر علیدوست و براش توضیح دادم ؛؛؛

و ایشون گفتن ک ؛ چون دهانه ی رحمم و دوختم ؛؛؛و آریسا جون الان  داره ب سمت پایین میاد و جاش کوچیک شده و ب دهانه ی رحمت فشار میاره  ممکنه دهانه ی رحمتو پاره کنه ک به ضررته و گفت ک باید منو معاینه کنه تا ببینه موقعیت بچه کجاست ؟؟؟

و برام قرص و2 تا آمپول نوشت... ک یدونه رو دیشب زدم و یدونه رو هم باید 5 روز دیگه بزنم.

واس بیمارستان هم نامه نوشت ک اگه یبار درد ،خونریزی و ... داشتم برام بیمارستان

بعد ازم سوال کرد ک میخوام آریسا جونیمو شهریور بدنیا بیارم؟ و من جواب دادم ک اگه برای دختر کوچولوم ضرری نداشته باشه شهریور و اگه ضرر داشته باشه مهر زایمان کنم...

و بعد ایشون گفتن ک 29 هم برم پیشش تا ببینه میتونم شهریور بدنیات بیارم یانه 

امیدوارم ک هرچی ب صلاح تو هست اتفاق بیافته عزیزم

و الان من در حال استراحت هستم و همیشه دراز میکشم و اینترنت تنها سرگرمیم شده

دخترم من خیلی خیلی خیلی دوست دارم بوس

 

 

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مریم(مامان کیان)
20 شهریور 93 15:58
عزیزم تو ماه آخر هزار جور درد مختلف میاد سراغ آدم که متاسفانه مال شما شدیدتره اما سعی کن بهش فکر نکنی و به دردات بها ندی خودت و سرگرم کن و سر این که بچه نیمه اولی باشه یا نیمه دومی هم اصلا خودتو اذیت نکن بزار هر موقع که صلاحه به دنیا بیاد ان شا اله به سلامتی فارغ میشی و یه دختر خوشگل به دنیا میاری من خودم میخواستم کیان نیمه دومی باشه که دیر تر بره مدرسه تا حسابی بزرگ شده باشه و زورش به همه برسه!!!!(انگار میخواستم بفرستمش میدون جنگ) این چند روز و به اتفاقای خوب فکر کن و از خدا بخواه بهت قدرت تحمل این درد و بده
مامان سمانه
پاسخ
سلام مریم جون سعی میکنم ک ب دردم توجه نکنم زیاد ب موضوع نیمه اول یا دوم حساس نیستم برام فرقی نمیکنه بیشتر میخوام سالم باشه ممنون عزیزم انشا... ممنون از لطف وراهنماییت عزیزم
ღمامان شان آیღ
20 شهریور 93 16:54
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگم اومدی.... ایشاللا به سلامتی آریسا خانوم خوشگل بغلت بگیری و عکسهای نازش پر بشه تو ی وبلاگتون...
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم انشا...
مامی آتریسا جون
20 شهریور 93 18:33
سمانه جون عزیزم فقط استراحت کن، ایشالله هر وقت موقع ش بشه خودش میاد نگران نباشی ؛ استرس هم نداشته باشی ها
مامان سمانه
پاسخ
چشم عزیزم ممنون از لطفت
مامان افسانه
21 شهریور 93 12:03
خداااااااااااااااااااا جونممممممممممممم اریسا جونم داره میااااااااااااد ان شاالله به سلامتی می گیری بغلت ان شالله این دردها هم چیزی نیست دوست گلمو و این روزهای اخری هم بخوبی میگذرههههههههههههههه بووووووووووووووووووووووس برای دو تا فرشته ناز و ماه و مهربوووووووووووووووووووووووووووووون
مامان سمانه
پاسخ
مرسی گلم خیلی لطف داری؟؟؟حتما ئنیا جونیمو ببوس
مامان باران
21 شهریور 93 16:49
سلام مامان مهربون. ایشالا نی نی هر وقت صلاحه دنیا بیاد. تازه با وبلاگت آشناشدم باز بت سر میرنم. خواستی به وبلاگ علی و باران سر بزن. عکسهای آتلیه رو گذاشتم . امیدوارم بزودی وبلاگت پر بشه از عکسهای آریسا جون... التماس دعا
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنونم از لطفت حتما میام دوست جونم
ابجی سجا
21 شهریور 93 22:34
می ترسم کسی نه خودت را که دوست داشتنت را از من بگیرد !
زهرا
22 شهریور 93 13:23
عزیزم ایشاالله که هر چی صلاحتونه همون پیش بیاد
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان سارا
22 شهریور 93 13:25
سلام عزیزم خوبی؟ من هم مثل تو بودم دهانه رحمم یه کم باز شده بود که دکتر گفت بدوزه گفتم نه اگر میشه چیز دیگه جایگزین کنین. که آمپول بهم داد که هفته ای یکبار باید میزدم و قرص ایزوپرین. و بعدشم خدا رو شکر همه چیز خو ب شد و الان مشکلی ندارم. البته دکتر بهم استراحت مطلق داد و فقط میتونستم برم دستشویی. اصلا نگران نباش گلم. راستی یادت هست چند ماهت بود که جنسیت بچه رو فهمیدی؟من فردا نوبت سونوگرافی دارم. میخوام مطمئن بشم.دکتر اصلی گفت 99 درصد دختره و بعدش دو دفعه پیش خانوم دکتر دیگه که جایگزین بود گفت احتمالا دختره و دفعه بعد گفت من چیزی از پسر نمیبینم فردا نوبت دکتر اصلیم رو گرفتم که قطعی بدونم. میخواستم بدونم چند هفتگی بود سونوی جنسیت رفتی؟ مرسی گلم
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم کار خوبی کردی ک دهانه ی رحمتو ندوختی عزیزم 16 هفته بودم با احتمال ب من گفتن ک دختره یکنی 95 درصد مطمین بودن و تو هفته ی 21 م با اطمینان گفتن ک دختره عزیزم
مامان آرزو
22 شهریور 93 14:53
عزیزم انشا اله هر چی خیره همون بشه ولی نگران نباش همونی که تا الان نگهدار تو و آریسا جون بوده از این به بعد هم هست انشا اله به سلامتی به دنیا میاد و بغلش میکینی و بعداز اون تمام سختی های الان رو فراموش میکنی
مامان سمانه
پاسخ
منونم دوست خوبم منم تنها امیدم ب خداست
مامان گل پسر
23 شهریور 93 10:24
خصوصي
مامان گل پسر
23 شهریور 93 10:26
نگران نباش عزيزم . فقط و فقط استراحت كن .
مریم مامان آیدین
23 شهریور 93 12:19
سلام سمانه جونم خوبی دوستم من تجربه دوختن دهانه رحم رو نداشتم ولی با توضیحات دکترت کاملا معلومه که نی نی داره هی میاد پایین تر تا یواش یواش زمینی بشه عزیزم دیگه چیزی نمونده و آخراشه...همینجور استراحت بکن و منتظر باش تا دخملی سالم و خوشگل بیاد بغلت....به قول مریم گلم هم اصلا مهم نیست چه ماهی به دنیا میاد...آیدین من مهر ماهیه و میدونی که مهر ماهی ها ماهن ایشالا این دو هفته هم به سلامتی تموم میشه و یه مامان پر مشغله میشی...پس خوب استراحت کن
مامان سمانه
پاسخ
سلام مریم جون ممنونم عزیزم الان خیلی بهترم دیگه درد ندارم ، 1 روز بعد اینکه آمپول زدم خیلی بهتر شدم دیگه درد ندارم بببببببببببببببله آیدین جونم ک ماهه ببوسش از طرف من
مامی آتریسا جون
23 شهریور 93 17:40
سمانه جونم خوبی عزیزمآریسا جونم خوبه مواظب خودتون باشین
مامان سمانه
پاسخ
آره عزیزم جفتمون خوبیم دیگه درد ندارمآتریسا جونیمو ببوس
مامان هانا و آریا
23 شهریور 93 19:12
عزیزممممم منم ماه های آخر بارداریم سخت بود خیلییی وقتا درد داشتم البته استرسی که تو یه دوران اذیتم کرد و همه چیز بدترشد آریسا جونم اگر 29 دنیا بیایی با من و پسملی هم فصل میشی والبته شهریوری ناااااااااز سمانه جونم تا میتونی استراحت کن و از این که کوچولوت تو وجودت داره رشد میکنه لذت ببر
مامان سمانه
پاسخ
عزیزم من دیگه درد ندارم ، دردم تموم شد بببببببببببببببله شهریوریا همه نازن هم آریا جون و هم مامان آریا جون
مامان و بابا
23 شهریور 93 22:28
مامان آریسا از این روزای اخر حسابی استفاده کن بعدا وقت نمیکنی استراحت کنی بعدها دلت برای نی نی که تو شکمت بود تنگ میشه.ایشالا آریسا سلامت به دنیا بیاد.یه دنیا ممنون که به ماهک من سر زدین و نظر پر مهرتون رو نوشتین خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم
مامان سمانه
پاسخ
حق با شماست عزیزم آدم باید از لحظه لحظه ی این دوران نهایت لذت رو ببره ماهک جونی منو 100000000000000000000 بوس کن اون خانوم خوشگله ی ناااااااااااااز عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل منه
مامان نیلوفر
23 شهریور 93 23:38
عزیزم خودت را نگران نکن انشاالله که آریسا جون به سلامت بدنیا میاد
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم انشا...
مامان سارا
24 شهریور 93 9:48
سلام عزیز دلم مرسی گلم.به خدا از حرفات روحیه گرفتیم.مرسی بابت همدردیت و راهنماییت.حقیقتش من دیروز فقط گریه میکردم. دکترم هم مطبش تعطیل بود.خواهرم پزشک هست وقتی بهش گفتم به چند تا فوق تخصص زنگ زد و گفت چون جنین دختر هست خطری نداره و چون نوشته خفیف چیز مهمی نیست.و آب دور بچه هم خوب بود و طبیعی واسه همین همشون گفتن مشکلی نداره و خیالم راحت شد.امروز هم که اومدم نت پیامت رو دیدم واقعا روحیه گرفتم.و واقعا خدا رو شکر میکنم.مرسی عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
خب خدارو شکر ک حالت بهتر شدو امید وار شدی دیگه استرس رو از خودت دور کنخوشحالم ک حرفام روت تاثیر خوب داشت عزیزم
مامان آنیسا
29 شهریور 93 11:49
آخی عزیزم تا میتونی به حرف دکترت گوش کن و استراحت کن تا دخترت به موقع به دنیا بیاد