آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات آریسا

36 هفتگی آریسا جونی

1393/6/24 12:38
نویسنده : مامان سمانه
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی خوشگل و ناز نازی من ... دخترم شاید چند روز دیگه بیای تو بغلم و خلاصه هم دیگه رو ببینیم وشاید هم یکم دیرتر روی ماهتو ببینم ولی خلاصه دیگه چیزی نمونده تا این دخملی ک تو شکمم ورج وروجه میکنه رو محکم تو بغلم بگیرم و عطر تنتو با تمام وجود استشمام کنم عزیییییییز دل مامانی 

دخترم میدونم ک تو هم دوست داری منو باباییتو ک تورو بوجود آوردیم رو ببینی ؛ منو بابای ک تورو نوازش میکنیم باهات حرف میزنیم و با کوچیکترین تکونت کلی مارو خوشحال میکنی عزیزم میدنم ک تو هم دوست داری مارو ببینی

دخترم فوق فوقش 2 هفته دیگه روی ماهتو میبینم پس این دو هفته هم تحمل میکنیم قربونت بشم

خوب شدن دردم

دخترم خیالت راحت ؛ مامانی  دیگه کاملا خوب شدم و دیگه اصلا درد ندارم ؛ خوبه خوب شدم .امروز هم برم یدونه آمپولمو بزنم دیگه خوبه خوب میشم عزیز دلم بووووووووووووووووووووووووس

اولین عکس 3 نفره

دخترم ، 2روز پیش منو بابا جونی و شما 3 تایی رفتیم آتلیه و کلی عکسای قشنگ 3 نفره گرفتیم هوراااااااااااااااااااااااااااا

شبش هم عروسی پسر داییم (کورش) بود ؛ ماهم آخر شب 3 تایی باهم رفتیم و شما ، تو شکم مامانی کلی نینای نینای کردی فدات شم!!!

دخترم فعلا خدا نگهدارت تا بعد یک عالمه بوس

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مریم مامان آیدین
24 شهریور 93 13:35
سلام سمانه گلم خدارو شکر که حالت بهتره دوستم واااای اولین عکس سه نفرتون مبارک خاااانومی من تو بارداری این کارو نکردم و خیلی پشیمونم...البته اصلا به ذهنم نرسیده بود وگرنه میرفتم ای جونم که دو هفته بیشتر به نزول فرشته خانوم نمونده...هوراااااااا ًًًٌٌٌٌٌٍٍ
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی عزیزم باز هم مرسی گلم عیب نداره فدات شم سر بچه ی دوم ؛هر ماه برو عزیزم ؛ماهی رو هروقت ار آب بگیری تازه اس
مامان گل پسر
24 شهریور 93 13:55
عزيزم خدا رو شكر كه خوبه خوب شدي
مامان سمانه
پاسخ
مرسی گلم
مریم مامان آیدین
24 شهریور 93 14:00
مرسی سمانه گلم خانومی اینجور مواقع آخر کامنت و قبل از شروع جواب خودت رو بنویسی خودش درست میشه
samira
24 شهریور 93 14:43
سلاااام عروسک کوچولو دیگه کم کم انتظاراتون به پایان میرسه راستی عکس سه نفرتون مباررررررررررررررررک
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوست جونم ؛آره کم کم ب لحظه ی موعود میرسیمممنونم گلم
مامی آتریسا جون
24 شهریور 93 15:27
خدا رو شکر که خوب شدی عزیزم؛ ایشالله این چند روزی که باقی مونده هم به خوبی و خوشی بگذره و نینی نازمون و بغل کنی و تا می تونی ماچش کنی سمانه جون چه عکس خوشگلی شده این عکس سه نفره، بعدا خیلی خاطره میشه واست عزیزم ما هم 5 روز قبل از تولد آتریسایی سالگرد ازدواجمون بود که اولین عکس سه نفره مون رو گرفتیم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم گلم وای یعنی میشه اون روز رو هم ببینیمآره فک کنم عکس توپی بشه فک کنم یکم بیشتر از عکسای عروسیم دوسش داشته باشم
مامان سارا
24 شهریور 93 15:44
خوشحالم از اینکه بهتر شدی عزیزم بالاخره روز دیدار مامان و نی نی گولو داره فرا میرسه یادت نره عکسشو بزاریاااا
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم سارا جون آره خلاصه داری نزدیک میشیم حتما عکس دخملیمو میزارم حتما
مریم مامان آیدین
24 شهریور 93 18:26
وای سمانه جون منظورم این بود که بری ویرایش و آخر کامنت من و قبل از جواب خودت بنویسی البته در مواقع دیگه که اینطور شد و یادت رفت گزینه پاسخ رو بزنی....وگرنه ما که این حرفارو نداریم دوستم....نازش کن عسل خانوووومووو
مامان سمانه
پاسخ
ر استش اصلا متوجه نشدم چرا خجالت کشیدین
مامان وبابای ساینا
25 شهریور 93 0:05
سلام شما هم به سلامتی چیزی نمونده فرشته ات بیاید بغلت به سلامتی ممنون از اینکه همیشه بهمون سر میزنی
مامان سمانه
پاسخ
آره تقریبا چیزی نمونده خواهش میکنم عزیزم دوست دارم ساینا جونی رو زودتر ببینم
مامان افسانه
25 شهریور 93 0:51
سلام سمانه جونم خوبی خانمی خدا رو شکر که خوی شدی و حسابی اماده اومدن فرشته کوچولوی نازمون هستی الهی سالم و سلامت بیاد تو بغلتون چقدر کار خوبی کردین رفتین اتلیه ما هم رفتیم الان که عکسها رو نگاه میکنم باورم نمیشه این من بودم با یه شکم اندازه بشکه راستی دوست عزیزم چرا تعجب کردی از فامیل بودن ما و عاشقانه ها؟؟
مامان سمانه
پاسخ
سلام افسان جون ، ممنونم عزیزمراستش واس عکس گرفتن خیلی تنبلی کردم ولی خلاصه رفتم دلیل خاصی واس تعجب نداشتم فقط خودم ب شخصه دوست ندارم فامیلام تو وبلاگ باشن و مطالبمو بخونن اگه اینطوری میشد حتما واس مطالبم رز میزاشتم بخصوص خانواده ی همسری
زهرا
25 شهریور 93 19:34
سمانه جون خدا رو شکر که حالت بهتر شده انشاالله صحیح و سالم نی نی خوشگله میاد توی بغلت مواظب خودت باش عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
سلام زهرا جونم مرسی گلم بوووووووووووووووووس
مامانی هانا
26 شهریور 93 15:06
انشالله خدا دختر نازتو برات حفظ کنه انشالله سالم بیاد تو بغلت دوستتون دارم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم ، انشا... منم دوستتون دارم هانای نازمو حتما ببوس
الهام مامان علیرضا
26 شهریور 93 17:29
سلام سمانه جون چه جالب مه تو بارداری رفتی و عکس انداختی به فکر من نرسیده بود ایشالا که به خوبی و خوشی و یلامتی نی نی بیاد و قومش برات پرخیر و برکت باشه موقع تولد نی نی خیلی دعا کن چون من هر چقدر دعا کردم همه براورده شد برای مامانهای آرزومند نی نی و بچه های مریض خیلی دعا کن خصوصی گلم
مامان سمانه
پاسخ
سلام الهام جون ممنونم عزیزم حتما ؛ انشا... خدا ب همه ی مامانا نینی سالم بده
مامان هانا و آریا
26 شهریور 93 18:21
سلاااام عزیزم خداروشکر که خوبیییی من و همسری آخرش سر آتلیه رفتن به تفاهم نرسیدیم سمانه جون نی نی دنیا اومد تنبلی نکنیاااااا زود زود بیا عکس آریسا جون و بذارببینیم صورت ماهش و
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسی گلم آخی چرا آخه ؟هیچکدوم رو نرفتی؟؟؟؟؟؟باشه عزیزم حتما میام
مامان گل پسر
27 شهریور 93 11:36
يكب از ابن عكسهاي سه نفره تون رو بذار اينجا ببينيم ديگه بخيل نباش . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان سمانه
پاسخ
اولا ک هنوز آماده نیست ثانیا وقتی ب دنیا اومد عکس 3 نفره میزاریم !!!خوبه
مامان مریم
27 شهریور 93 14:10
سلام سمانه جونم....دیدم به روز شدی ولی رمز نداشتم....ایشالا که حالت خوبه و داری آخرین دردو دلای خصوصی رو با نی نی میکنی....یه ناز کوچولو هم از طرف من بکنش
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ...آره خدارو شکر بهترم...حتما فدات شم... شما هم حتما چند تا ماچ ابدار آیدین جونیمو کن
مامان آنیسا
29 شهریور 93 11:47
منم رمز میخوام مامانی ؟ دو روز نبودما چقدر خبر شده اینجا ؟
مامی آتریسا جون
30 شهریور 93 13:01
سلام سمانه جونم، ایشالله که خوب خوب باشی عزیزم اگه خصوصی نیست به ما هم رمز میدی