آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات آریسا

تابستانه

1394/6/20 19:11
نویسنده : مامان سمانه
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازو قشنگ ، به دختر مهربونم ، دختر شیطون خودم ، آریسا ی خوشگل خودم ، دخترم خیلی دلم میخواد تو رو یجا بنشونم فقط قربون صدقه ت برم اینقد بوست کنم اینقد بهت بگم که دوست دارم تا سیر شم البته هیچوقت از گفتن این جمله به تو سیر نمیشم عاشقتم من

دخترم اومدم تا  برات عکس بزارم 

پس بریم سراغ عکسا

یه عکس خوشگل و ناااااز از شما گل دختر، این عکس واس یروز جمعه ی مرداد هس که با خانواده ی بابااینا دسته جمعی رفتیم دریا و کلی خوش گذشت

آریسا جونی یه مدته دوس داری بری جایی وایسی که بلندتره مثل میز یا مبل ، بالا میری ولی وقتی میخوای پایین بیای با سر میای پایین ؛ ولی الان چند روزه که یاد گرفتی  چطور بیای پایین

میخوای از رو میز بری رو مبل که من نزاشتم

ای جووووووونم دختر خوشگل من

نازتو میخوما

تاب تاب عباسی

خدا آریسا رو نندازی

آریسا در حال نگاه کردن تی وی

آریسا علاقه ی خاصی داری به اینکه بری تو کمد بشینی 

آریسای بد غذای من ، از بس ک بد غذایی نمیدونم چیکار کنم 

بعد هر غذا باید بریم دوش بگیریم

خب فعلا بای تا بعد دوست داااااارم هواااارتا

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان هانیه
20 شهریور 94 19:37
ای جانم،چه قدر نازه این عروسک خانم خدا حفظش کنه براتون
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیییزم آره خاله جووووووون دخترم خیلی نازه میخواااام بخرمش ولیییییی دلم نمیاد
دوست محيط زيست = گلبرگ
20 شهریور 94 21:36
سلام مامان ني ني كوچولو دوست دارين ني ني تون از همين الان طرفدار محيط زيست باشه؟ شما مي تونيد توي وبلاگ من عضو بشيد تا بتونيد تماممممممممممم نكات حفاظت از محيط زيست رو بدونيد و با حيوانات آشنا بشين.تازه سر هر ماه هم يك قرعه كشي دارم. جايزه اش چيه؟ شانستون بش بيوفته مي فهمين!♥
مامان گل پسر
21 شهریور 94 8:06
اي جااااااااااااااااان . ماشالا چه دخمل خوش تيپي شدي كنار دريا .
مامان سمانه
پاسخ
آره دخترم خیلی خوش عکسه خاله نگار جوووون
مامان گل پسر
21 شهریور 94 8:07
همه ي عكس ها خوشگلن ماشالا . عكس داخل كمد هم خيلي خوبه . حتتتتتتتتتتتتي عكس بدغذايي آريسا جون هم قشنگه
مامان سمانه
پاسخ
واااای خیلی شیطون شده ، به همه جا سرک میکشه عکس بد غذاییش که خیلی دلبره
samira
21 شهریور 94 15:26
ماشالله چقدر شیطون شده من که عاشق اون عکسی ام که تی وی میبینه در ضمن همبشه به سفر و شادی
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم وااای هر چقد از شیطنتاش بگم کم گفتم مرسی گلم
همراه رایانه
21 شهریور 94 16:47
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان لیدا
22 شهریور 94 1:52
چه نازی شما خاله جوووون عکسات یکی از یکی خوشگلترن
مامان سمانه
پاسخ
مرسی خاله جووونم
مامی آتریسا جون
23 شهریور 94 15:56
الهــــــــــی فدای شیرین عسلم بشم من عکس اولی تو می خورما
مامان سمانه
پاسخ
نه خاله منو نخور اگ منو بخوری مامان من آتریسای شمارو میخوره
مامان نیلوفر
23 شهریور 94 15:59
ای جانم قربون اون خنده ها و شیطنتهاش چیزی هم تا تولدت نبوده عسل بانو تولدت پیشاپیش مبارک
مامان سمانه
پاسخ
وای مرسی خاله جوووونم ممنونم که یادتون مونده خاله جون ببوس نیلوفر جونمونو
مامی آتریسا جون
30 شهریور 94 9:25
سلام سمانه جون خوبی عزیزمخسته نباشی تولد یک سالگیت مبارک عشقم منتظر دیدن عکس ها هستیم
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیییزم ممنونم گلم مرسی عشقم چشم حتما ، فعلا لبتابم دلغونه ولی بزودی چشم حتما ببوس آتریسا رو
مامان راحله
2 مهر 94 16:15
فدای دخملی خوشگللللللللللل
مامان آنیسا
7 مهر 94 12:32
به به غذا خوردنتو عشقه عزیزم نگاه کن چیکار کرده باخودش فدای اون خندیدنات عزیزم
مامان هانا و آریا
15 مهر 94 0:26
سلام سمانه جون خوبی ماشالله چه بزرگ شده آریسا جون عکسای دخمل نازمون خیلییی خوشگل شده، ، بوووووووس راستی تولد آریساجون مبارکککک
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوووووسی جوووونم خوبی عزیییزم ؟ لطف داری خاله جووون ممنون که یادتون مونده مرسی سمانه جوووون ببوس بچه های خوشگلتو