آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات آریسا

عید ۱۳۹۴

1394/1/16 23:08
نویسنده : مامان سمانه
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازو قشنگ من ، آریسا خانوم من دختر یکی یدونه ی من ، سال نوت مبارک دخترم ایشا... صد سال به این سالا 

دخترم اولین عید ۱۳ روزه هم پشت سر گذاشتی،

سال خیلی خیلی خوبی بود  و خیلی خوب شروع  شد و زود تموم شد

روز اول عید شنبه بود و ساعت ۱۰ :۲ شب ، سال تحویل شد و شما ۶ ماه  و نصفه روز  سن داشتی قربونت بشم عیدی که امسال ما تصمیم گرفتیم بهت بدیم خیلی ماجرا داره که الان برات توضیح میدم ،ما آخرین روز سال 93 یعنی 29هم اسفند تصمیم گرفتیم که برات عیدی گوشواره بخریم  ولی اصلا  وقت نشد و موکول شده بود به روز دوم عید ولی موقع تحویل سال بابا مثل همیشه مارو سورپرایز کرد وقتی سال تحویل شد بابا عیدیارو آورد و دیدم که واس شما یه گوشواره خیلی خوشگل خریده که کاملا ست گوشواره ی من بود و کلی ذوق کردم و متعجب شدم که ک چطور وقت کرد که بره بخره ، مث اینکه 2 ، 3 ساعت قبل سال تحویل برات خرید

و  به من هم ۱۰۰ ت عیدی دادن و موقع تحویل سال خاله سمیه خونه ی ما بود و اولین عیدی نقدی هم از خاله سمیه گرفتی که مدرکش موجوده با عکس 

صبح روز عید هم اول رفتیم سر خاک عمو سیامک و بابا بزرگت  ، بعد رفتیم خونه ی مامان عزیز و ناهار هم رفتیم خونه بابا حاجی 

دخترم عید تورو فقط خونه ی فامیلای  درجه ۱ بردم ، بیشتر جاهارو فاکتور گرفتم ونبردمت آخه خدایی خیلی سخت بود امیدوارم ، من خودم هم فقط جاهای مهم رفتم آخه با یه دختر کوچولوی 6 ماهه سخته بیرون رفتن میدونم که درکم میکنی دخترم 

3وم عید بردمت آتلیه تا عکس 6 ماهگیت رو بگیری

8م فروردین شمارو بردم واس واکسن 6 ماهگیت وای که چقد استرس داشتم که نکنه خدای نکرده تب کنی و اذیت بشی ولی خدارو شکر اصلا اذیت نشدی واز روزای عادی هم حالت بهتر بود گل مامان وزنت بود 8 کیلو 400 گرم ولی 400 گرم و لباس در نظر گرفت و یادداشت 8 کیلو ؛ قدت بود66 

دور سر 44

13 بدر

۱۳ بدر امسال هم هوا خیلی سرد بود و نتونستیم جای خاصی بریم فقط رفتیم ویلای عمو سیروس البته با خاله سمیه و خاله تهمینه 

12 فروردین

و موضوع مهم ما ۱۲ فروردین جشن تولد گرفتم ، البته تولد من و آجی ستایش با هم گرفته شد 

ولی وقتی میخواستیم جشن رو شروع کنیم خبر فوت یکی از همسایگان قدیمی رو شنیدم که کاملا  ضد حال خوردیم و جشن شروع نشده تموم شد ولی با اصرار  حضار فقط کیک و کادو برگزار شد که بابایی باز منو سورپرایز کرد و از طرف شما هم واس من کادو گرفت از طرف تو واسم یه ربع سکه خرید و از طرف خودش هم نیم سکه خرید دست هر دوتاتون درد نکنه 

خب حالا بریم سراغ عکسا 

داداش امیر محمد در حال عیدی دان به آریسا جونی

مرسی داداش

آریسا در حال خوردن انگشت شست پاش در منزل عمو سیروس

بابا در حال فرنی دادن به آریسا

آریسا در حال تماشا کردن تی وی

و جشن 7 ماهگی آریسا با کیک مامان پز

و تو ادامه ی مطلب برات نوشتم که چقد عیدی گرفتی اگه برات مهمه برو بخون

اولین عیدی رو که از منو بابایی گرفتی که کادو بود یه جفت گوشواره این عکسش

باباحاجی 50000

عزیز جون 30000

مامان عزیز 50000

عموسیروس 50000 تومن اول عید دادن بعد که خونشون رفتیم چون واس اولین بار رفتی دوباره 50000 تومن داد

عمه جون 50000

عمو سیاوش 30000

زن عمو افسانه 50000

خاله سمیه 50000

خاله طیبه یه بلوز شلوار خرید برات 

خاله تهمینه 30000 

دایی ایرج (دایی بابا) 30000

خاله نزهت (خاله ی بابا)20000

خاله سکینه (دختر خاله ی بابا) 15000

عزیز داداش سهیل 20000

تقریبا 500000 تومن عیدی جمع کردی دختر گلم

 

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان راحله
2 اردیبهشت 94 17:07
سلام عزیز دلممممم ....... وای که این دخملی چقدر خوشگل شده .. هزاررررررررر ماشالله .. فدات بشم که چقدر خوشگل شصت پاتو میخوری عزیزم یاد بهار افتادم که کوچولو بود ازین کارها میکرد قدر این روزها رو داشته باش که دیگه برنمیگرده مامانی آفرین چقدر عیدی جمع کردی هزار تا بوس برای دخملی خوشگل مامانش اسپند یادت نره ... راستی وقتی میخوای فرنی بهش بدی سعی کن نیمه نشسته باشه عزیزم...
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوست جووونم لطف داری خاله جون بچه ای ک شست پاشو نخگره ک بچه نیست زمان متل برق میگزره انگار همین دیروز بود که آریسا دنیا اومده بود واااای که چقد زود میگذره راستش هنوز تنبل خانوم نمیتونه بشینه ولی سعیمو میکنم. ولی تقصیر خومه که باهاش نشستنو کار نمیکنم چون نمیخوام بهش فشار بیارم . فک میکنم اذیت بشه
مامان افسانه
2 اردیبهشت 94 23:35
سلام عروسکم عیدت و عیدی هات مبارک اهلی هر روزت عید باشه گلممممم تولد دوست عزیزمم مبارک باشه ان شاالله همیشه سلامت و خوشبخت باشی عکس تی وی دیدنت کولاک میکنه از بس ماهی
مامان سمانه
پاسخ
سلام به روی ماهت دوست خوبم ٬ عید شما هم مبارک باشه انشا...سال خوبی داشته باشین ممنونم گلم لطف داری آره خاله ٫ همه یه طرف تی وی دیدنش یه طرف
الهام مامان علیرضا
3 اردیبهشت 94 7:34
سلام سمانه جون سال نو مبارک و سال خوبی رو براتون آرزو می کنم عزیزم گوشواره ها مبارک آریسا جون باشه خیلی هم مثل خودش، ناز هستند روی ماه آریسا جون و می بوسم
مامان سمانه
پاسخ
سلام الهام جوون سال نوی شما هم مبارک باشه .انشا... در کنار خانواده سال خوبی داشته باشید ممنون خاله جون٬ لطف دارید آریسا هم شما رو میبوسه
مامان سارا
4 اردیبهشت 94 13:04
بخورمت خاااااااله جیگری عسلی
مامان سمانه
پاسخ
خاله جون منو نخور ، گناه دارم آخه
مامی آتریسا جون
6 اردیبهشت 94 15:54
عزیزم ایشالله که سال خوبی رو شروع کرده باشین سمانه جون واسه اولین بار که آتریسا انگشت شست پاش رو خورد چه کیفی کردم، اینقدر فیلم و عکس گرفتم که نگو
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم ، انشا... شما هم سال خوبی داشته باشید عزیزم منم خیلی ذوق کردم خیلی شیرین بود
آتریسا جون
6 اردیبهشت 94 15:55
عیدی هات مبارکه آریسا خوشگله
مامان سمانه
پاسخ
مرسی خاله جون آتریسا جونم ببوس
مامان نیلوفر
6 اردیبهشت 94 16:26
عزیزم چقدر نازشده قربون خنده هاش خاله حتماً براش اسپند دود کن
مامان سمانه
پاسخ
لطف داری خاله جون چشم حتما
مامان مهنا
7 اردیبهشت 94 0:14
سال نومبارک اریساکوچولو گوشواره های خوشگلتم مبارک
مامان سمانه
پاسخ
سال نوی شما هم مبارک باشه خاله جون ممنون خاله جووون
مامان هانا و آریا
7 اردیبهشت 94 14:27
سلام عزیزم عیدتون مبارک سال خوبی و براتون آرزو میکنم آریسا جونی گوشواره هات مبااارک سمانه جون تولدت مبارک
مامان سمانه
پاسخ
سال عزیزم سال نوی شما هم مبارک باشه شما هم سال خوبی در کنار خانواده و عاشقانه ها داشته باشین عزیزم ممنونم خاله جون ممنونم عزیزم
مامان رويا
8 اردیبهشت 94 18:15
ماهه ماه خداحفظش كنه
مامان سمانه
پاسخ
لطف داری خاله جووون
مامان وبابای پارمیسا
14 اردیبهشت 94 21:02
ماشالله هزار ماشالله خیلی خوشگله دخترت خدا بهت ببخشه چه عکسهای خوشگلی
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری گلم ،ممنونم گلم ببوس پارمیسا جوووونمو