آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات آریسا

آخرای یک ماهگیت ؛ قشنگ من

1393/7/25 15:17
نویسنده : مامان سمانه
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم امروز جمعه ، 26 م مهر 93 هست و شما الان 27 روزته و ماشا... کلی هم بزرگ شدی و ماه شدی

اگ میخوای بدونی تو این چندروز چ اتفاقاتی افتاد بریم ادامه ی مطلب

دخترم ماشا... روز ب روز نازتر میشی خیلی خیلی بهت عادت کردم اگه ی لحظه پیشم نباشی دق میکنم عزیزم

دخترم از 17 روزگیت ب دستور پزشکت هرروز بهت قطره مولتی کیم میدم ؛ و خیلی خیلی قشنگ میخوری ازت فیلم هم گرفتم لباتو غنچه میکنی و بازبونت با قطره بازی میکنی و میخوریش  و اصلا گریه هم نمیکنی قربونت بشم عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم ی دنیا

 عزیزم وقتی ک 20 روزت بود ی لحظه تنهات گذاشتم رفتم تو آشپزخونه ؛ بعد چند دقیقه اومدم بیرون دیدم؛ بیرون از تشکت ب پشت خوابیدی خیلی ترسیدم اون لحظه خدا رو شکر ک صورتت رو زمین نبود و چپ نگهش داشتی سریع بلندت کردم  و بغلت کردم خیلی خیلی

ترسیدم ؛ نمیدونم واقعا غلت زده بودی ، یا نه ؟؟!!!! آخه ماشا... خیلی ورجه وروجه میکنی و همیشه خودتو قرمز و کبود میکنی از ورجه وروجه های زیاد

       خبر بعد اینکه در حد خیلی زیاد شیر میریزی و من خیلی ناراحتم نمیدونم چیکار کنم هر چقد شیر میخوری نصفشو میریزی بیرون 

خلاصه تمام خونه بوی عطر دلنشین شمارو میکنه عزیزم اشکال نداره این روزا هم میگذره و البته شتریه دم خونه ی همه میخوابه

 راستی دخترم اولین عید قربان و عید غدیر هم کنار ما بودی 

عزیزم تو 20 روزگیت خاله تهمینه و شوهر خاله و ستایش و امیر محمد هم از کرج اومدن و قسمت شد ک تورو ببینن خاله تهمینه ک تو رو توروز اول تو بیمارستان دیده بود ولی بچه ها ندیده بودنت عزیزم 

 بعد تو 22 روزگیت برای اولین بار رفتیم خونه ی خاله سمیه  و شب هم اونجا خوابیدیم روز بعد خاله مرخصی گرفت و خونه موند و صبح منو خاله جون رفتیم خرید و من باز مجبور شدم شمارو تنها بزارم

شما رو گذاشتم پیش مامانی و خاله هم امیر علی و ارسلان رو گذاشت پیش پرستارشون و ما رفتیم بیرون ؛ بعد چند ساعت برگشتیم خونه دم در ک رسیدیم امیر علی و ارسلان اومدن دم در استقبال مادرشون ؛ ی لحظه دلم گرفت چون تو اونجا خوابیده بودی و ب خودت زحمت ندادی بیای استقبالم غصه ام گرفته بود ولی من اومدم بغلت کردم مثل فرشته ها خوابیده بودی

خبر بعد اینکه لباسای سایز صفرت کاملا اندازه ات شده ولی شلوارش هنوز برات بزرگه

خبر بعد اینکه دو شب پیش هم خاله منا (دوست من) ب همراه همسرش اومدن ک شما رو ببینن ؛خاله من هم تازه عمه شده بود ... 

خاله منا زحمت کشید واس شما ی بلوز و شلوار خوشگل خرید مبارکت باشه فدات شم 

خب امیدوارم همه ی اتفاقات رو ب اطلاعات سرکار رسونده باشم و چیزی از قلم نیافتاده باشه 

خب حالا بریم سراغ عکسات 

تو این عکس 18 روزت هست و روز سالگرد ازدواج منو باباییته

و اینجا 21 روزته و خونه ی خاله ی سمیه

 

و تو این عکسا 22 روزته فدات بشم

و اینجا هم 25  روزته

و اینجا هم 27 روزته

اینم عکسای لختت تو 25 روزگیت

تازه اگه دقت کنی ی عالمه شیر ریختی ک ب پشتیت هم گرفته و من دارم لباستو عوض میکنم

و اینجا 28 روزته

و اینم عکس امروزت ک 27 روزته

و اینم هم عکس ستایش و ارسلان و امیرعلی

و اینم ی عکس دسته جمعی با شما و ایندفعه امیر محمد هم هست

 واین هم عکس کادوی خاله منا جونمون

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مریم مامان آیدین
25 مهر 93 18:33
سلام ناناز خانووووووم ای جونم که دخملی داره یک ماهه میشه عکس ها خیییلی قشنگ بودن سمانه جونم....ببوس فندق کوچولورو
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم خاله جون لطف داری چشم حتما
خاله مهديه
25 مهر 93 22:42
بازم خوشگل تر از هميشه ...خيلي نانازه اين آريسا خانوم ...از طرف من يه بوس آبدار بهش بچسبون ...عكساتون هم قشنگ بود در مورد استفراغش هم ناراحت نباش فاطيماي ما با اينكه 7 ماهشه هنوز داره بالا مياره!! بيشتر بچه ها اين طوري ان ..اگه خوب تر نشه دكتر بهش قطره مخصوص ميده نگران نباش عزيزم
مامان سمانه
پاسخ
سلام مهدیه جون چطوری ممنونم از راهنماییت راستی عزیزم چند روزه اصلا وبلاگت باز نمیکنه ، هر کاری میکنم نمیتونم بام تو وبت ، پست جدید هم گذاشتی ، چجوری بیام؟؟/
مامان افسانه
26 مهر 93 0:19
سلام عزیزم خسته نباشی مامان مهربوووووووووووون اریسا خیلی ماه شده براش اسپند دود کن با دیدن عکساش دلم برای اون روزهای دنیا تنگ شد چقدر زود گذشت و چیزی به تولد یک سالگی عشقم نمونده همه کادوهات مبارکت باشه خوشگل خانم خیـــــــــــــــــلی نازی نانازی
مامان سمانه
پاسخ
سلام افسانه جون جونم چشم ، حتما عزیزم زمان زود مگزره آدم متوجه نمیشه ،من خودم انگار دیروز بود میرفتم اول دبستان ، و خیللی هم عجله داشتم ،دقیقا یادم میاد ،حالا ببین چقد زود گذشت ، حالا خودم ی نینی ناز دارم مرسی خاله جون دنیارو از طرف من حتما ببوس
زهرا
26 مهر 93 8:03
سلام سمانه جون. خوبي گلم. واي ماششششششششششششالا چقد با نمكهعزيزم من زياد تجربه ندارم اما شنيدم اگر بيشتر از نياز بچه بهش شير داده بشه برمي گردونه نگران نباش عزيزم اون هنوز خيلي كوچيكه درست ميشه ايشالا. از طرف من ببوسش
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ، لطف داری خاله جون چشم حنما آره با پزشکش مشورت کردم گفت طبیعیه ممنونم از لطفت
مامان آنیسا
26 مهر 93 9:00
خاله جون از طرف من هزار تا ببوسش ... خیلی ناز شده هزار ماشالا شیر بالا آوردنشم طبیعیه مامانی یا دختر نازمون زیاد شیر میخوره زیادیشو بالا می یاره یا یه کوچولو رفلاکس معده داره که تو اکثر بچه ها هست و با بزرگ شدنش خودش خوب میشه - آنیسا هم همین طور بود همیشه خونمون و معطر میکرد.
مامان سمانه
پاسخ
لطف داری خاله جون منم با پزشکش مشورت کردم گفت ک طبیعیه آنیسا جونیمو ببوس
مامی آتریسا جون
26 مهر 93 10:11
الهــــــــــــــی فدای تو بشم من که داری یک ماهه میشی آریساجون کوچولو موچولوی من سمانه جونم، ایشالله آریسایی هم دنبالت میاد ؛ به استقبالت میاد، اصلا نمیذاره بدون اون بری .............. فدای دونه دونه عکس هات بشه خاله الهــــــــــــــــــــی عزیزم اسفند حتما دود کن ، من واسه عزیز دلم و ان یکاد خوندم
مامان سمانه
پاسخ
قربون تو خاله جون ؛ خیلی دوست دارم زودتر بزر گ بشه بچه های تو سن آتریسارو خیلی خیلی دوست دارم ؛ اما باز تو این سن خیلی برام شیرینه کارا خیلی شیرینه ؛حالا بزرگ بشه ببینم چیکار میکنه لطف داری خاله جون... باشه عزیزم
samira
26 مهر 93 12:42
عززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززیزم آریسای ناز مون داره یک ماه میشه
مامان سمانه
پاسخ
آره دیگه دارم بزرگ میشم خاله جون
الهام
26 مهر 93 13:10
سلام عزیزم چه دختر نازنینی ماشاله روز به روز قشنگ تر میشه ببوسش از طرف من
مامان سمانه
پاسخ
سلام خاله الهام عزیزتر از جانمون خیلی خیلی لطف داری خاله جون مرسی خاله جون ، از طرف ما هم ی دنیا بووووووووووووس
مامان هانا و آریا
26 مهر 93 15:55
سلام سمانه جون الهییییی ،انگار همین دیروز بود پستای قشنگت که با آریسا که تو دلت بود حرف میزدی و میخوندم خدا حفظش کنه آریسای نازمون و مامانش یه مدت کوچولو صبر کنی آریسا کوچولوی ما هم بزرگ میشه و پا به پات هر جا بری باهات میاد و کلی خوش میگذرونید بووووس برای هر دوتون
مامان سمانه
پاسخ
سلام سمانه جون خودم آره عزیزم دیدی چقد زود گذشت ؟؟مثل برق میگزره ، خیلی دلم واس اون دوران تنگ شده یادش بخیر ممنونم خاله سمانه جونم گر صبر کنی ز قوره حلوا سازیماهم بوس ب هر 3 نفرتون
مامان هانا و آریا
26 مهر 93 15:56
مثل فرشته ها خوابیده عزیزدلممم
مامانِ بهار
26 مهر 93 17:07
ماهگردت مبارک عزیزمممممممممم ..
مامان سمانه
پاسخ
خرسی خاله جون جونم
خاله مهدیه
26 مهر 93 20:25
سلام آره نمیدونم وبلاگم چشه. هی صفحه قرمز میاد.البته توی خونه اصلا باز نمیکنه .الان سر کارم باز شده برام فک کنم ویروسی شده ...فقط ترس اینو دارم که مطالبم بپره .اتفاقا پست جدید هم گذاشتم ...خیلی ناراحتم ..نمیدونم چکنم؟؟؟
مامان سمانه
پاسخ
خدا نکنه ک بپره میخوای ب مدیر وبلاگ بگو ببین چ مشکلی داره؟؟؟؟انشا... حل میشه خودتو ناراحت نکن
مامی آتریسا جون
27 مهر 93 17:41
سمانه جونم، آتریسایی الان بیدار شد و اومد پیشم وقتی آریسای نانازم و دید ماچ بارونش کرد، خیلی با حال حتی اصرار کرد آوردمش از نزدیک هم یه بوس گنده از آریسایی گرفت
مامان سمانه
پاسخ
آخی فدات بشم آتریسای نازم ؛ نوزادای دیگه هم میبینه اینجوری عکس العمل نشون میده ؟ یا فقط آریسای منو دید اینجوری عکس العمل نشون ولی میگن دل ب دل راه داره راسنه چون منم عاشق آتریسا هستم شدید و بی نهایت
مریم(مامان کیان)
27 مهر 93 19:12
وای سمانه جون عکسای آریسا رو که میبینم با خودم میگم یعنی واقعا کیانم انقدری بوده؟؟؟ ماشااله خیلی ناز شده هر روز براش اسپند دود کنین
مامان سمانه
پاسخ
مریم جون حرف دل منو زدی ،یعنی ما هم اینقد کوچولو بودیم!!!!!!!!!!!!!مرسی خاله مریم جون جونم
مامانِ بهار
27 مهر 93 20:40
____________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ _______________________$
مامان سمانه
پاسخ
ممنویم از قلب قشنگت خاله جون جون جونم
مامان سارا
28 مهر 93 14:42
کلا تو این چند روز قیافش فکر میکنم عوض شده.تپلی تر و ماه تر شده. آریسا خاله کادوت مبارکت باشه عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم خاله سارا جون آره دیگه خاله جونارم بزرگ و ماه میشم
مامانِ بهار
1 آبان 93 16:53
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان سمانه
پاسخ
وای چ گل محمدی قشنگی مرسی خاله جون جونم
مامان السا
1 آبان 93 23:48
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'... ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)ا
مامان سمانه
پاسخ
وای چ نی نی نازی
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
3 آبان 93 13:52
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــازی نی نی ما هم تازه 8 روزشه
مامان سمانه
پاسخ
حتما میام نینیه نازتونو میبینم فدات شم ممنونم ک ب وبم سر زدی
فایضه مامانه عسل
30 آذر 93 15:30
سلام خوبین ؟ مامان اریساجان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز داریم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
مامان سمانه
پاسخ
باشه عزیزم حتما
فایضه مامانه عسل
1 دی 93 3:11
سلام خوبین ؟ مامان آریسا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون...
مامان سمانه
پاسخ
عزبزم من دیروز پیام دادم