آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات آریسا

سومین سالگرد ازدواج ما در کنارتو عزیزم

1393/7/15 18:40
نویسنده : مامان سمانه
1,805 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ؛ قشنگم ؛ عزیزم ؛ عسلم ؛ نفسم ؛ عشقم ؛ جیگرم ؛ قلبم  ؛ نازنینم ؛ مهربونم ؛ گلم ؛ ماهم ؛ نورم ؛ رویای من ؛ آرزو ی من ؛ فرشته ی قشنگم ؛ ستاره ی قشنگم ؛ دختر یکی یدونه ی من ؛ آریسا ی قشنگ من ؛ خیلی خیلی دوستت دارم تو متعلق ب ما هستی و چیز دیگه ای تو این دنیا در وجود تو ، با منو بابات شریک نیست 

دختر قشنگ من ؛ تو تمام هستی مایی ؛ از این ب بعد هر نفس منو بابات با هر نفس تو میزنه ؛ تو باش تا ماهم باشیم ؛ تو بخند تا ماهم بخندیم ؛ تو زندگی کن تا ماهم زندگی کنیم چون تو یکی یدونه ی ما هستی قشنگم...

دختر قشنگم امروز قشنگترین روز برای من وبابا جون هست چون امروز سالگرد ازدواجمون هست و وجود تو قشنگترش کرده تو برای اولین بار 15هم مهر کنار ما هستی و این روز رو برامون قشنگترش کردی فدات بشم 

کوچولوی من ، سه سال پیش تو همچین روزی بود ، منو بابایی ی جشن کوچیک گرفتیم واس عشق بزرگمون

تو همچین روزی ، با هم قول و قرارایی گذاشتیم ؛ دست همو گرفتیم و قدمامونو یکی کردیم واس ادمه ی زندگی تو این دنیا یکی شدیم 

تو همچین روزی با هم قرار گذاشتیم ک تو هر شرایطی پشت هم باشیم و هیچوقت هم دیگه رو تنها نزاریم تو پستی و بلندی زندگی همیشه کنار هم باشیم و همیشه یار یاور هم باشیم

 تو همچین روزی هرچی ک داشتیم با هم شریک شدیم و هرچیزیو ک نداشتیم قرار گذاشتیم ک با هم و کنار هم و با پشت هم بودن بدستشون بیاریم و یکی از بزرگترین چیزایی ک با هم بدستشون آوردیم تو بودی؛ 19 روز با تو هستیم و این 19 روز قشنگتری روزهای عمرمون بود ک حاضر نیستیم با هیچ چیز تو این دنیا عوض نمیکنیم تو دختر ماه منی و بس

دخترم از چند روز پیش منو بابایی قرار گذاشته بودیم ک اولین گردش سه نفرمون تو سالگرد ازدواجمون باشه و بریم رستوران وحید لاهیجان ک من خیلی قبولش دارم ؛ ولی متاسفانه امروز بارون شدید اومد و بخاطر تو نتونستیم بریم و اصلا اشکالی نداره روز ک قحط نیست ؛ یروز دیگه میریم و کلی خوش میگذرونیم 

 و امروز بابایی واسم کادو خرید ولی من متاسفانه نخریدم

بابا جون واس من یدونه تونیک خرید با ی ساپورت و ی تبلت ؛ تونیک و ساپورتم خیلی خوشگله

 هزار ماشا... بابایی خیلی خوش سلیقه س ؛ هرکی دید خواست ازم آدرس بگیره ک بره بخره ولی من با غرور گفتم ک شوهرم برام خریده و کلی باعث تعجب همگان شدیم 

 خب دخملم خیلی خیلی دوست دارم یادت نره فدات شم بووووووووووووووووووووس ی دنیا

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

زهرا
21 مهر 93 20:22
سالگرد ازدواج تون مبارک عزیز دلم آفرین به آقای خوش سلیقه خدا هر سه تایی تون واسه همدیگه حفظ کنه
مامان سمانه
پاسخ
مرسی گلم
مامی آتریسا جون
21 مهر 93 21:54
عزیزم کامنتم نمیاد
مامی آتریسا جون
21 مهر 93 21:56
عزیز دلم ساتلگرد ازدواجتون مبارک باشه؛ ایشالله که دور هم حسابی خوش گذشته دست ، بابایی آریسا جونم درد نکنه عزیزم با سالگرد عقد ما یکیه
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم فدات شم بوووووس
خاله مهديه
22 مهر 93 0:02
سلام ..سالگرد ازدواجتون مبارك اميدوارم سالهاي سال هر سه تاييتون در كنار هم شاد و خوشبخت باشيد ...آريسا رو ببوس از طرف من
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم ؛ لطف داری فدات شم انشا... ؛ چشم حتما
مامان هانا و آریا
22 مهر 93 3:55
سلام گلم سالگرد ازدواجتون مبااااارک دست همسر مهربونت هم درد نکنه انشالله 3 تایی در کنار هم به شادی زندگی کنید و خوشبخت باشید
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ، مرسی فدات شم انشا...
مامان آنیسا
22 مهر 93 7:23
سالگرد ازدواجتون مبارک خاله جون ایشالا که سالهای سال در کنار هم خوش باشید
مامان سمانه
پاسخ
ممنوم گلم؛ انشا...
مامان آرزو
22 مهر 93 10:53
مبارک باشه انشا اله سی ام سالگرد ازدواجتون
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم انشا...
مامان سارا
22 مهر 93 14:32
سالگرد ازدواجتون مبارک
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم گلم
مریم(مامان کیان)
22 مهر 93 14:55
سمانه عزیز بهت تبریک میگم امیدوارم سالهای سال کنار همسر مهربونت و آریسا نازم این روز قشنگ و جشن بگیرین
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم مریم جون
مامانِ بهار
22 مهر 93 16:39
مبارکهههههههههه عزیزممممممممممم ان شالله به پای هم جوون بمونید
مامان سمانه
پاسخ
مرسی فدات شمانشا...
مریم مامان آیدین
22 مهر 93 16:56
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه سمانه جون ایشالا همیشه شاد و خوشبخت و عاشق باشین دوستم کادوهات هم مبارک خانومی
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم مریم جون مرسی گلم باز مرسی
مامان افسانه
22 مهر 93 20:10
سلام سمانه جونم خوبی عزیزم سومین سالگرد عروسیتون مبارررررررک خیلی کادوهای عالی گرفتی از دست این اقایون که همه چیزشون نمونه ست اخه تب لت چه ربطی به ساپورت و تونیک داره ولی واقعا دستش درد نکنه خیلی زحمت کشیده الهی همیشه زندگیتون پر از عشق و دوست داشتن باشه و لحظه ایی رو بدون عشق نگذرونید امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین راستی اریسای ماهمو خیلی ببوساااااا
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم آره دیگه امان از دست کارای این آقایون ، بنده خدا خوأست ریز ‌و درشت برام خرید کنه ،باز اون چیزی برام خرید ، من همون با ربطشم نخریدم متاسفانه چشم حتما شما هم حتما دنیا جونمو ببوس
مامان نیلوفر
24 مهر 93 14:31
سلام گلم سالگرد ازدواجتون مبارک انشاالله سالیان سال کنار هم شاد و خوشبخت باشید
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم انشا...
samira
24 مهر 93 14:35
سالگرد ازدواجتون مباررررررک
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم فدات شم
مامان افسانه
24 مهر 93 16:43
عیبی نداره دوستم شما قشنگترین هدیه رو بهش دادی اریسااااااااااااااااااااااااااااااای ماهههههههههههههه
مامان سمانه
پاسخ
دقیقا همینطوره عزیزم
مامی آتریسا جون
24 مهر 93 17:16
سلام به سمانه ی عزیزم و آریسای خوشگلم سمانه جون ایشالله که هر دو خوب خوب هستین عزیزم؛ هنوز واسه آریسا جونم که زوده ولی من از 6 ماهگی واسه آتریسایی خریدم و راضی ام؛ البته فقط CD هاش و واسش میذارم ؛ اگه خدا بخواد از 18 ماهگی می خوام فلش کارت هاش رو باهاش کار کنم؛ وقتی cd هاش رو میذارم البته تا الان فقط فارسیش رو گذاشتم؛ آتریسا میره و وسایلی رو که میشناسه میاره و حتی سعی میکنه که کلمه ش رو هم تکرار کنه، فکر میکنم واسه نی نی های ما که اولین فرزند هستن چیز بدی نباشه عزیزم یه بوس واسه خودت سمانه جونیه بوس هم واسه آریسا جونم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم از راهنماییت عزیزم شاید منماز 6 ماهگی گرفتم
زهرا
26 مهر 93 9:06
عزيزم سمانه جون ميدونم خيلي دير شده برا تبريك اما بازم رم ادب بود بهت تبريك بگم. ايشالا هميشه در كنار هم خوشبخت و شاد باشين عزيزم و دختر نازتون زير سايه تون بزرگ شه و يه روز مثل مامانش يه زندگيه عاشقانه شروع كنه
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری ؛ انشا...
الهام
26 مهر 93 13:12
ای وای! منم قبلا برای این پست نظر گذاشته بودم گویا ثبت نشده در هر صورت سالگرد ازدواجتون مبارک سمانه جون ایشالا که همیشه خوش و خرم باشید و جمع سه نفرتون همیشه شاد باشه
مامان سمانه
پاسخ
سلام الهام جون ؛ حتما نظرت ثبت نشده چون ندیدم ممنونم دوست خوبم
فایضه مامانه عسل
30 آذر 93 17:09
سلام عزیزم ... لطف کردین ... ممنون از اینکه رای دادین ... ایشالله که بتونم جبران کنم .... خانوم کوچولو رو ببوسین از طرفم
مامان سمانه
پاسخ
خاهش میکنم عزیزم ببوس خوشگل خانوم رو