آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات آریسا

9 روزگیت عزیزم

1393/7/8 0:03
نویسنده : مامان سمانه
903 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب دختر نازو قشنگم آریسا خانومی

دخترکم روز ب روز داری نازترو قشنگترو ملوستر میشی عاشقتم عزیزم 

امروز یکشنبه اس ؛  یکشنبه ی هفته ی پیش شمارو از بیمارستان آوردیم خونه و شدیم 3 نفر

خب واس خوندن اتفاقات امروز بریم ادامه مطلب

دخترم امروز من برای اولین بار شمارو تنها گذاشتم رفتم دانشگاه 

تو راه همیشه تو جلو چشمام بودی و همیشه ب تو فک میکردم

خیلی خیلی دلتنگت بودم 

دوست داشتم زودتر کارام تموم بشه و بیام پیشت 

تازه برات بلوز شلوار خریدم ک خدارو شکر اندازه ات بود و کلی زوق کردم عزیزم

بعد ظهر هم دوباره بردیمت دکتر تا تو  رو ببینه ،باز آقای دکتر منو نگران کرد ،چون گفت باز هم زردی؛ و زردی هست ک داره وارد هفته ی دوم میشه خطرناکه و باید حتما بررس بشه و باز برات آزمایش نوشت و فردا باید بریم انجام بدیم وخدا کنه چیزی نباشه و منم خیالم راحت بشه

خدایا خودت مراقب گل دخترم باش

خب حالا بریم سراغ عکسات عزیزم

دخترم این لباستو امروز برات خریدم خوشگلم

اینم از عکسای شما دختریم 

دخترم خیلی دوست دارم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان افسانه
8 مهر 93 0:14
سلام سمانه جونم خیلی خوشحالم که زود حالت خوب شده و می تونی به کارات برسیبرعکس من که تا 15 روز از درد دولا بودم با گریه دراز میکشیدم خیلی خیــــــــــــــــــــــــــــــلی درد داشتم راستی لباس خیلی نازی برای عسلمون خریدی مبارکش باشههههه برای زردی اصلا نگران نباش نهایتش دو روز دستگاه زردی اجاره میکنی و تموم میشه خوشگل خانمو ببووووووووووووووووووس
مامان سمانه
پاسخ
سلام افسانه جونم ،نه خدارو شکر چند روزه ک کاملا حالم خوب شده و دیگه درد ندارم ممنونم افسانه جون خاه جون زردیش دیگه تموم شد دنیا خانومی رو ببوس
خاله مهديه
8 مهر 93 0:17
آخي نازي ..چه جيگر شده با اين لباسا..خوب دارين با آريسا حال ميكنينا؟؟ مامان مهربون نيومدين به وب منا...گم لطفي ميكنين يه پيشنهاد اگه نظرات رو جواب بدين خيلي بهتر ميشه اينطوري بيشتر دوست دارن بيان وبتون مراقب آريسا جون باشيد
مامان سمانه
پاسخ
سلام خاله مهدیه ی عزیزم خیلی لطف داری فدات بشم عزیزم من همیشه نظرامو جواب میدم ؛ فقط بعضی وقتا عجله دارم فقط تایید میکنم بعد سر فرصت پاسخ میدم جیجر
مامان هانا و آریا
8 مهر 93 0:31
9 روزگیت مباااارک عزیزمم انشالله که فردا نتیجه آزمایش خوبه عزیزم لباس خوشگلتم مبارک خالههه
مامان سمانه
پاسخ
مرسی خاله جونم ، خوب بود خاله جون مرسی خاله سمانه جون
زهرا
8 مهر 93 4:09
لباس های خوشگلت مبارک عزیزم انشاالله که زودی زردیتم خوب میشه
مامان سمانه
پاسخ
مرسی خاله جون ، خدارو شکر خوب شده
مامی آتریسا جون
8 مهر 93 17:06
الهــــــــــــی فدای چشات بشم من عزیزم، امروز با چشای باز به مامانی اجازه دادی عکس بگیره عزیزم خدا رو شکر که مشکل زردی نداشته نفسی ، خیلی خوشحالم که خودت هم خوب شدی سمانه جونم؛ منم زود بلند شدم و کارهام و خودم انجام میدادم عزیزم لباس خوشگلی خریدی؛ مبارکش باشه نانازی
مامان سمانه
پاسخ
مرسسی خاله جون ، خاله جون من ازهمون روز اول چشمام رو باز میکنم ولی مامانی هواسش نبود عکس بگیره ازم خدارو شکر منم خیلی زود بهتر شدمممنونم عزیزم