آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات آریسا

اتفاقات و عکسای این چند روز

1393/7/1 23:38
نویسنده : مامان سمانه
1,868 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز و قشنگم امروز 4امین روزی هس ک کنار ما هستی و زندگی مارو شیرین کردی خوشگلم

دخترم خاطرات این چند روز رو برات مینویسم تا بدونی روزایی ک تو جمع ما بودی ولی همیشه خواب بودی چ اتفاقایی میافتاد

دخترم ، این عکس مال برچسب هایی هست ک ب دست من و تو بستن ک یبار همدیگه رو گم نکنیم

و این عکسا مال روز اولی ک تو بیمارستان هستی

و این عکسای  هم برای 2 روزگیته ک اومدیم خونه  

و امروز ک 4 روزت هست و اینم عکسات

 

دخترم دیروز زن عمو فاطی و سارا و داداش سهیل اومدن ک روی ماهتو ببینن

سارا تا حالا تورو ندیده بود و واس اینکه شما رو ببینه خیلی واس زن عمو جون لج گرفته بود 

داداش سهیل هم همین طور واس دیدن شما بی قرار بود 

خب سارا جون زحمت کشید وااس شما ی عروسک خوشگل کادو آورده بود

این عروسک ، پسر کوچولو هستش و شما هم ی عروسک دختر داری ک بعد خودت براشون اسم میزاری و باهم (منو شما) دیگه باهاشون خاله بازی میکنیم عزیزم 

اینم عکس زیبای 3 نفره ی عروسکی ،الهی فدات بشم

دخترم، سارا اصرار میکرد ک شما رو بغل کنه و بعد با کمک زن عمو بغلت کرد و بوست هم کرد ، قدر این بوس رو بدون چون ک سارا هیچ کس رو بوس نمیکنه و فقط مامان باباشو بوس میکنه و اینکه شمارو بدون اصرار کسی بوس کرد موجب تعجب همگان شده بود و این هم عکس شما تو بغل سارا جون

 

و امروز ملاقات کننده زیاد داشتی ک شامل ؛ عزیز جون ،عمه جون ،آجی نازنین و آجی نسترن ،زن عمو افسانه و داداش سهیل ،خاله فروغ (خاله ی بابایی) و بنفشه جون (دختر دایی بابا جون)

خاله فروغ خیلی ازت خوشش اومد و گفت ک شبیه منی 

آجی نازنین هم همینطور ولی سرما خورده بود نمیتونست زیاد بهت نزدیک بشه

آجی نسترن ک دیگه عاشقته خیلی دوست داره و همینطور داداش سهیل 

بنفشه جون یکم میترسید چون خیلی کوچیک بودی اصلا نزدیکت نشد

دخترم امروز واس خودت دارایی جمع کردی 

عزیز جونت واست النگو خریده بود ک خیلی خوشگل بود دستش درد نکنه و 330 تومن هم اسکناس جمع کردی 

حالا عکس النگوی خوشگلت 

راستی مامان جون هم واست قبلا گوشواره خریده بودن ک الان عکسشو میزارم

دست هر دوتا و بقیه ی فامیل درد نکنه 

دخترم الان ک دارم آپ میکنم شما کاملا خوابیدی و خیلی هم بامزه خوابیدی ک ازت عکس گرفتم و الان میزارم 

و این هم ی مدل جالب از خوابیدنت خوشگلم

 

 

دختر نازم تا فردا شب بخیر

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان هانا و آریا
2 مهر 93 0:12
عزیزمممممممم .... بالاخره رخ نمودی عزیز دلممممم آریسای ما رو ببین چه نانازههههه،مامانی درست میگفت عسل خاله،صورتت مثل ماه میمونه با اون لبخند قشنگت توی خواب مبارکههههههه چقدر کادوهای خوشمل گرفتی آریسا جون انشالله به خوشی ازشون استفاده کنی عزیزمممم سمانه جون دخملی خیلی نازه،خدا حفظش کنهههه
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنم خیلی لطف داری؛خدای قند عسلای شما هم حفظ کن
مامان آنیسا
2 مهر 93 8:57
عزیز دلم چه نازه مامانی از طرف منم ببوسش کادوهای خوشکلت مبارک باشه خاله جون به شادی استفاده کنی قشنگم
مامان سمانه
پاسخ
لطف داری گلم حتما میبوسمش ممنونم خاله جون خاله جون شما هم آنیسا جونو از طرف من ماچبارون کنید
مامان آروین(مهناز )
2 مهر 93 9:03
سمانه جون چشمتون روشن مبارک باشه تولد آریسا جون خیلی خوشگل و نازه عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم دوست خوبملطف داری فدات شم
مریم مامان آیدین
2 مهر 93 13:39
ای جوووووووووووووووونم چه دخمل نانازی......مبارک باشه کادوهای خوشگلت آریسا عسلی واقعا نوزاد خوشگلیه سمانه جون.....ایشالا کادو های 120 سالگیشو اینجا ثبت کنه....خیلی ببوسش مامانش
مامان سمانه
پاسخ
لطف داری مریم جونممنونم عزیزم ،حتما ی عالمه مبوسمش
مامان سارا
2 مهر 93 15:37
ای جووووووووووووووووووووووووونم فداش بشم اگر بودم حسابی میبوسیدمش حتما از طرف من ببوسش سمانه جون.ویژه. ایشالله خدا حفظش کنه و سایتون بالا سرش.
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم فدات شم ، ایشا... دخملی شما هم زود دنیا بیاد از طرف من کلی ازش کن
الهام مامان علیرضا
2 مهر 93 15:40
وای ماشاله خیلی نازه خدا ببخشته ماشاله چه همه هدیه دریافت کرده. مبارکش باشه دست همه درد نکنه
مامان سمانه
پاسخ
مرسی الهام جون
مامان افسانه
2 مهر 93 16:49
سلام سمانه جونم یعنی تو اینقده خوشگلیییییییییییییییییییی اخه خیلی دخملمون ماه عزیزم حتما براش اسپند دود کن مخصوصا لباش خیلی نازه مدل خوابیدنش مثل دنیاست همش دوست داره جلوی چشماش تاریک باشه اونطوری بهتر میخوابه از دکترم که اون موقع پرسیدم گفت بخاطر اینکه وختی دنیا اومد سرش توی شکمت به سمت داخل بوده و معلومه بیشتر توی تاریکی بوده بخاطر همین اینطوری راحتتر میخوابن راستی دخملی نیومده چقده طلا ملا جمع کردی شریک میشی ایاااااااا من عااااااااااااااااااااااااااااااشق طلاااااام همه کادوهات مبارکت باشه گلم دست همگی درد نکنه اینم کادوی ناقابل از طرف من و دنیا خانم برای روی ماهت فرشته کوچولو راستی سمانه جونم از این به بعد این شکلی میشی چون دیگه خوااااااااااااااااااااااااااااااب تعطیل شدههههههههه بووووووووووووووووووووووووووووس برای دوتا فرشته ماه
مامان سمانه
پاسخ
افسانه جون خیلی لطف داری عزیزم راستش این چند روز زوم مبیکنم رو آریسا بعد با تعجب ب خودم میگم یعنی من اینقد خوشگلم؟؟!!!کلی اعتماد ب نفسم بالا رفته بله ک شریک میشه اصلا قابلتو نداره آخه ب من بگو کی عاشق طلا نیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییس از بابت گلای قشنگت خیلی ممنون از طرف من خیلی دنیارو ماچ کن واقعا خواب تعطیله
مامان افسانه
2 مهر 93 16:54
راستی سمانه جونم حال اریسا جونم بهتره زدیش بهتر شده؟ برای زخمهای خودتم سعی کن کمپوت اناناس زیادبخوری یا اب اناناس خیلی عالیه ویتامینcهم برای خوب شدن جای بخیه معجزه میکنه بووووووووووووووس
مامان سمانه
پاسخ
وای افسانه جون امروز دوباره بردمش دکتر ،درجه ی زردیش بالا رفته بود دکتر گفت تا جمعه صبر کنم خیلی دپرسم افسانه جونم
زهرا
2 مهر 93 17:03
ای جونم بالاخره آریسا خانوم خوشگل دیدم خدا واست حفظش کنه چقدر نازه ماشاالله هزار ماشاالله چه عکس های خوشگلی کادوهات مبارکت باشه عزیزم انشاالله به سلامتی از همه شون استفاده کنی توی یه عکس انگار داری می خندی خیلی با مزه افتادی وای خیلی خوشحالم که بالاخره دیدمت
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری ایشا... بعد مکه ماهم دخمل خوشگل شمارو میبینیم
مامی آتریسا جون
2 مهر 93 17:30
الهـــــــــــــــــی فدات بشم خاله چقدر نازی شما سمانه جون معلومه خیلی آرومه، عزیزم هر روز اسفند واسش دود کن، بالا سرش نیاری ها ولی حتما دود کن ماشالله خیلی نازه می بوسمتون یه عاااااااااااااااااااااااالمه
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری چشم حتما آتریسا جونیمو ی عالمه ببوس
مامان افسانه
2 مهر 93 22:17
سلام عزیزم اصلا نگران نباش دنیا هم این طور ی شد یه دفعه زردیش زد بالا دکترش گفت اگه 48ساعت تو دستگاه باشه درست میشه ما هم دستگاه اجاره کردیم اوردیم خونه فکر کنم شبی 50 تومن دنیا روبا زور شاید 10 ساعت هم نشد که زیر دستگاه گذاشتیم انگاری بچه 8روزه ترس رو میفهمید تا میذاشتیم اون زیر از گریه اش دلمون اتیش میشد باور نمیکنی خودشو میکشید تا از زیرش بیاد بیرون با اینکه چشماش بسته بود ولیهمون شاید 10 ساعت حالشو خوب کرد اینارو گفتم که بدونی اگه دکترت دستگاه رو توصیه کرد سریع استقبال کن و اجاره کن دو روزه راحت میشی
مامان سمانه
پاسخ
از راهنماییت ممنونم عزیزم انشا... ک کار ب دستگاه نکشه و دخملیم خوب بشه
مژگان
2 مهر 93 22:37
وای من فداش بشم سمانه. بی تابم زود بیام پیشت.
مامان سمانه
پاسخ
فدات بشم مژی جون موژی خودمی
خاله جووووونی
2 مهر 93 22:51
قدمش مبارک خدا حفظش کنه خیلی دوستاشــــــــــــــــــــــــــتنی و نازه
samira
4 مهر 93 3:58
ما شالله چقدر ناز این دختر خدا نگهش داره قدمش مبارک باشه وافعا که مثل عروسک هست چقدر اسم وبلاگش بهش میاد
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم سمیرا جون لطف داری باران خوشگلمو حتما ببوس
مامان سارا
4 مهر 93 13:03
سلام عزیزم خوبی ببخشید میخواستم یه سوال ازت بپرسم. میخواستم بدونم وقتی سزارین شدی بیهوشی از کمر گرفتی هیچی نفهمیدی؟درد نداشتی؟احساس میکنم ترسناکه.از یک طرف هم منم میخوام همین کار رو بکنم تا صدای بچم رو بشنوم موقع زایمان و خودم بغلش کنم.میشه خلاصه واسم بگی ممنونم.
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم قبل از بیهوشی خیلی دزد داشتم ولی وقتی آمپول رو زدم دردم قطع شد اصلا درد نداشتم ولی ی چیزایی احساس میکردم ک پرستاری ک بالا سرم بود قبلش هر اتفاقی ک قرار بود بیافته رو برام توضیح میداد ک استرس نداشته باشم ک قشنگترینش اینه ک اولین صدایی ک از دخترت در میاد رو خودت میشنوی و اون لحظه استرست تموم میشه بعد اینکه بیهوشی کامل رو بچه هم تاثیر میزاره ولی بیهوشی کمر ب پایین رو بچه هیچ تاثیری نداره و ی خوبی دیگه هم ک داشت من خیلی دیرتر از بقیه بهوش اومد وخیلی دیرتر دردم شروع شد یعنی همه داشتن درد میکشیدن ولی من خیلی بی حس بودم و بچه ام شیر میدادم تازه بیهوشی کامل رو شیر هم تاثیر میزاره شیر دیرتر میاد ولی من شیر داشتم فقط باید تلاش میکردم ک آریسا بخوره ولی نمیخورد ... ولی الان هنوز کمر درد خیلی دارم حالا نمیدونم همه همینجوری هستن یا فقط من ک کمرم آمپول خورده بود درد میکنه امیدوارم ک خوب بهت راهنمایی کرده باشم عزیزم
مامان نیلوفر
4 مهر 93 13:23
عزیزم خیلی ناز و خوشگله خدا حفظش کنه هدیه هات هم مبارکت باشه گل دخملی
مامان سمانه
پاسخ
لطف داری خاله جون ، ممنونم
مامان الی
5 مهر 93 13:09
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک 9 ماه انتظار شیرین به سر رسید و قشنگترین هدیه خدا را در آغوش گرفتی، بهترینها را برای خانه دلتان آرزو می کنم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری
مامان الی
5 مهر 93 13:12
ماشاالله خیلی ناز و دوست داشتنیه
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم خاله جونم