آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات آریسا

بدون عنوان

1393/2/24 10:42
نویسنده : مامان سمانه
439 بازدید
اشتراک گذاری

آریسای نازنینم کوچولوی مامانی سلام کی میرسه روی ماهتو ببینم

الان دقیقا تو هفته 18هم هستی 20 هفته ی دیگه ب امید خدا میبینمتبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

الان ی کوچولو نگرانم هنوز هیچ عکس العملی نشون نمیدی نه لگد میزنی نه حرکت میکنی

خیلی هم کوچولو هستی هیچکس متوجه نمیشه من 5ماه باردار هستم هیچ تغییری نکردم

آریسای نازنینم چند روز پیش رفتم دکتر گفت ممکنه آریسا کوچولو رو از دست بدی من و بابایی خیلی ناراحت شدیم دکتر گفت سریع بیا عمل سر کلاژ انجام بده

من هم تو تاریخ 18 اردیبهشت 1393 ساعت 8 صبح رفتم بیمارستان آریا عمل کردم

و الان دیگه هیچ اتفاقی واست نمیافته خیالت راحت عزیزم

عزیزم فعلا بای تا بعد هر وقت لگد زدی برات مینویسم میبوسمت عزیزم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
3 آبان 93 13:57
سلام عزیزم شما رشتی هستی ؟
مامان سمانه
پاسخ
فاطمه جون خواهرم ساکن رشته ولی من لاهیجان،، شما از کجا فهمیدی ؟؟کنجکاو شدم؟شما هم حتما رشتی هستی دیگه؟؟