آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات آریسا

بدون عنوان

1393/2/15 16:01
نویسنده : مامان سمانه
421 بازدید
اشتراک گذاری

 

اول سلام میکنم به دختر کوچولوی نازنینم...

دخترم تو هنوز به دنیا نیومدی

الان دقیقا 16 هفته و 4 روز هست که دارم تورو تو شکمم بزرگ میکنم عزیزم امیدوارم که خوب بهت رسیده باشم

تو خیلی دخمل خوبی هستی اصلا مامانی رو اذیت نمیکنی

مامانی خوب همه چیز میخوره

من و بابا جون برای به دنیا اومدنت لحضه شماری میکنیم ماههای اول خیلی زود می گذشت اصلا متوجه ی مرور زمان نمیشدیم

ولی از وقتی فهمیدیم که خدا یه دختر ناز مثل تو به ما داده خیلی خوشحالیم و زمان خیلی دیر میگذره

من بابا جون داریم یه اسم خوب انتخاب میکنیم و به آریسا رسیدیم معنیش یعنی مانند یک آریایی.امیدوارم که برازنده ت باشه

من وبابا جونی داریم اتاقتو آماده میکنیم امیدوارم که خوشت بیاد

عزیزم حرفا زیاده ولی نمیخوام خسته ات کنم چون دارم با صدای بلند حرف میزنم و تایپ میکنم تو هم دیگه تقریبا میشنوی واس همین نمیخوام زیاد خسته ت کنم 

میبوسمت عزیزممحبتمحبتمحبتبوسبوسبوس

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

جکي چان
15 اردیبهشت 93 19:59
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! www.jakichan.mihanblog.com ----------------
خاله طلا
4 تیر 93 14:41
سلام وب قشنگی داری انشاالله اریسا صیح سالم به دنیا میاد سلام طلا جون ممنون ب وبم سر زدی
امید
15 تیر 93 1:26
سلام. دو تا خبر خوش اول اینکه از این به بعد میتونید با خیال راحت عکساتون رو در سایت زیر آپلود کنید و مطمئن باشید که هیچوقت حذف نمیشن و همیشه در اختیار داریدشون. www.u4m.ir دوم اینکه با ابزار آپلود عکس این سایت میتونید سایت آپلود رو به وبلاگتون بیارید.یعنی کد ابزار رو میذارید تو وبلاگتون و بعدش خودتون و بازدیدکننده های وبلاگتون میتونید بدون ورود به سایت براحتی از وبلاگتون عکساتونو آپلود کنید.به همین سادگی کدش رو از ادرس زیر میتونی دریافت کنی www.u4m.ir/tools.php
ساعت نیک
7 تیر 96 13:56