آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات آریسا

سونو گرافی 35 هفتگی

1393/6/15 21:17
نویسنده : مامان سمانه
2,791 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ. 1393/6/15     شماره.93031317            سن بیمار.21

همکارگرامی سرکار خانم دکتر نوروزی

در بررسی بعمل آمده از وضیت حاملگی و بررسی رشد و پایش جنین با سونوگرافی آبدومینال 

در رحم ساک حاملگی با جنین منفرد زنده با ضربان قلب ریتمیک (min/146) و متحرک مشاهده شد.

سن جنین  در حال حاضر حدودا 35 هفته میباشد.

fetal biometry به شرح ذیل است 

bpd= 88mm

hc=324 mm

ac=315mm

fl=67mm

وزن جنین حدودا 2700 گرم (با تقریب 15%) بر مبنای  HC,AC,FL,BPD میباشد (منحنی %60)

منحنی نمودارهای رشد جنین به پیوست است

پرز انتاسیون سفالیک است.

جفت با گرید 2 در موقعیت فوندال . خلفی واقع شده و میزان مایع آمنیوتیک  (140mm=AFL) در حد نرمال است.

EDCسونوگرافیک  بر مبنای مطالعه فعلی 1393/7/19 میباشد SEX=Famale

 

 

دکتر حبیب الله مرادی

 

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان سارا
16 شهریور 93 9:20
ای جون خاله فدای این فندوق بشه
مریم مامان آیدین
16 شهریور 93 11:41
ای جونم به اون جوجو مشاهده شده قربونت برم دیگه یوا یواش وقت اومدنته هااااا.وسایلت رو ببند داری زمینی میشی فرشته کوچوووولووووو
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم آره دیروز دیدمش ساکمو دو روزه ک بستم هرروز هم دوباره باز و بسته میکنم چند بار تنها سرگرمیم باز و بسته کردن وسایلاشه
samira
16 شهریور 93 12:14
عزیزم 21 سالتونه چه مامان جوونی دای آریسا جون
مامان سمانه
پاسخ
آره عزیزم 21 سالمه الان دیگه همه مادرا جووونن ولی مهم دل آدمه ک باید جوون باشه ولی خدایی من همیشه دوست داشتم ی مادر کم سن و سال باشم و خوشبختانه شد
مامان سارا
16 شهریور 93 17:42
آره والا انتظار سخته
مامی آتریسا جون
16 شهریور 93 17:46
عزیز دلم ایشالله که همیشه سالم و سلامت باشی خاله ، تقریبا یه ماه دیگه میای پیشمون آریسا خوشگله ی من مامانیش مواظب خودت و آریسا جون باش حسابی؛ دیگه چیزی نمونده عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
آره عزیزم دیگه چیزی نمونده هم خوشحالم هم استرس دارم دلم میخواد چشمامو ببندم ، باز کنم دخترم کنارم باشهولی حیف ک زمان دیر میگذره
مامانِ بهار
17 شهریور 93 12:02
آخیییییییییییی .. این گل دختر کی میاد چشممون روشن بشه؟
مامان سمانه
پاسخ
خاله جون ایشا... 8 مهر زمینی میشه
مامان هانا و آریا
18 شهریور 93 3:54
ای جانمممممم ایشالله زودتر آریسا جوون دنیا میاد،پست تولدش و بذاری کلی ذوق کنیمممم عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
ایشا... گلم ایشا...
مامان سارا
18 شهریور 93 9:59
سلام عزیزم مرسی بابت همدردیت. عزیزم من چون این روزا سنگین شدم بیرون درست و حسابی نمیتونم برم تا سر کوچمون میرم نفسم میگیره.منتظر همسرم میمونم تا با ماشین بریم بیرون.بیرون پیاده روری هم میریم اما کم میارمو مجبور میشم برگردم. اسم هم انتخاب کردیم من و همسرم باران رو دوست داریم چون پاییز به دنیا میاد مناسبت هم داره.کاش منم زود مثل تو بشم برسم به 33 هفتهوانتظار سخته. مراقب نی نیمون باشیاااا
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم ایشا... ک انتظار زودتر تموم بشه راحت شیم خودتو با پیاده روی خسته نکن روزی 1 ساعت اونم کم کم بهتره ایشا.. ک مشکلی نداری