آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات آریسا

آریسا 30 هفته و 3 روزشه

1393/5/21 18:02
نویسنده : مامان سمانه
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب دختر نازم حالت جطوره مامان جون ؟

میدونم ک خوبی!!! چون هزار ماشا... تو دل مامانی خیلی خیلی شیطونی میکنی؟؟ خب خدارو شکر ک دخترم سرحاله،niniweblog.comهورااااااا

دخترم از اتفاقات این چند روز برات بگم....

روزایی ک برات کتاب میخونم یا باهات حرف میزنم بیشتر ورجه وروجه میکنی نسبت ب روزایی ک باهات حرف نمیزنم و کتاب نمیخونم،،، در کل یکم آرومتر میشی... و این باعث تعجبم میشه!!!!!!

 

                         niniweblog.com

چکاپ 30 امین هفته پیش دکتر مریم نوروزی

2 روز پیش رفتم دکتر،،،قبلا ی چکاپ کلی انجام داده بودم جواب آزمایش رو بردم ب دکترم نشون دادم و خدارو شکر مشکلی نداشتم

وزنم 2/50 اضافه شد یعنی 69/50 وزنم شد ک خانم دکتر گفت اینقد اضافه وزن خوب نیس و بیشتر رعایت کن و فشارم هم روی 10 بودniniweblog.comniniweblog.com

بعد صدای قلب دختر کوچولومو گوش دادم قشنگترین صدایی بود ک تاحالا شنیدم... خیلی خوب بوم بوم میکرد فربون اون قلب کوچولوت بشم عزیزم

         

                        niniweblog.com

پیشنهاد اسم جدید...

دخترم چند روزی ک ی اسم جدید فکرمو مشغول کرده آرتمیس

پیشنهاد دختردایی بابا جون ، بنفشه جون بود. البته خودم هم چند روز قبلش ب این اسم فک کرده بودم ،ولی زود از سرم پرید ک با پیشنهاد بنفشه جون دوباره بهش فک میکنم 

و دلیل اینکه باعث شده از این اسم خوشم بیاد اینکه اسم دختر کورش کبیر ؛ فقط همین و دلیل مخالفت کوچولوم  اینه ک؛ اسمش طولانیه و چون فامیلیت هم طولانی هس باهم خیلی طولانی میشه...

و اینکه تلفظش سخته، ب نظرم آریسا خیلی راحت تلفظ میشه....

ولی از نظر قشنگ بودن اسم نمیدونم کدوم قشنگتره

حالا در کل ی کوچولو فکرمو مشغول کرده عزیزم، باید با بابا جونی درمیون بزارم ...

راستی ی پیشنهاد دیگه هم داشتی از طرف آجی نسترن (دختر عمه ات)ماهور من زیاد خوشم نیومد

راستی بجز آجی نسترن و اجی نازنین و خاله طیبه ات الباقی فامیل اسمتو دوست دارن بخصوص مادرجونت...niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

                 niniweblog.com

دلتنگی بابا جون

دخترم نمیدونی ک ما چقد دلتنگتیم... هروقت با بابا جون میرم بیرون دختر کوچولوها نظر بابایی رو جلب میکنن  و با لبخند بهشون نگاه میکنه ک همه متوجه میشن...

مثلا چند روز پیش با بابا جونی رفتی بیرون ؛میز بغلی ما ی پدر و پسربودن ک پسر کوچولو رو میز نشسته بود و باباش باهاش بازی میکرد ....

ک بابا جونت با حسرت داشت ب اونا نگاه میکرد ک آخر باباش متوجه بابا جونی شده بود از بابا جونی سوال کرد شما کوچولو ندارین؟ بابا جونی لبخند زد

و اون آقا باز پرسید توراهی دارین؟بابا جونی گفت آره..

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

خلاصه بابایی خستم کرده هرجا میریم اگه ی مغازی لباس بچه ببینه واویلااااا

با من درد دل میکنه و میگه دخترم بیاد دستشو بگیرم ببرمش بیرون ب همه نشون بدم ک من ی دختر ناز ناز دارم ، براش بستنی بخرم همه رو بریزه رو لباسش .... ولی براش پفک و چیپس نمیخرم ....niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

بعضی وقتا هم منو بابایی سر اینکه تو شبیه کی هستی باهم شوخی شوخی دعوا میکنیم بعد از بس ک بابا جونی منو اذیت میکنه جدی جدی باهاش قهر میکنم...........

خلاصه دخترم هم من هم بابایی خیلی دلتنگتیم خسته شدم از این انتظار بیا دیگه دخترم......niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (19)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

رزا
21 مرداد 93 18:33
آلودگي هاي عميق بر روي زيور آلات مي تواند محلي براي رشد باكتريها و خطري براي سلامتي شما و كودكانتان باشد.با گروه محصولات رزا لذت تميز كردن سرويس ها و زیورآلات طلا را تجربه كنيد و قبل از هر مهماني متمايز شويد. این محصول كاملا استريل، علمي و بر اساس دانش نانو ساخته شده است و ترکیبی ملایم و سازگار با پوست دارد. http://www.rastaco.ir
مریم مامان آیدین
21 مرداد 93 19:59
الهی چه شود این بابایی مهربون واسه گل دخملش هردو اسم قشنگن سمانه جون ولی منم آریسا رو بیشتر دوست دارم ایشالا نی نی سالم باشه و شبیه هردوتون که کسی هم ناراحت نباشه
مامان سمانه
پاسخ
باز هم ممنون از لطفت باز ب احتمال زیاد همون آریسا باشه منم خیلی عادت کردم امروز ک باهاش حرف زدم ی لحظه صداش کردم آرتمیس خیلی برام غریب بود مریم جون شبیه هرکی باشه واقعا برام فرقی نمبکنه فقط سالم باشه از ته دلم اینو از خدا میخوام
مامان افسانه
22 مرداد 93 2:15
سلام دوست نازم این لحظه هارو ثانیه به ثانیه نفس بکش میدونم خیلی دوران سختیه ولی بهترین و ناب ترین و مقدسترین دوران تو زندگی هر زنیه امیدوارم این روزهای قشنگت با بغل گرفتن فرشته ناز و گلت قشتگتر بشه و زندگیتون همیشه پر از عشق و امید و شادی باشه خیلی مراقب خودتو و گل نازو عسلمون باش
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم رسیدن و دیدن این فرشته انتظارو شیرین و قشنگ میکنه
مامان عرفان
23 مرداد 93 8:26
چه اسمهاي قشنگي .
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم حالا کدومشون قشنگتره؟؟؟؟
مامان عرفان
23 مرداد 93 8:27
ميگم ما از الان دخترتون رو براي عرفان خاستگاري كرديم . فكرهاتونو بكنيد . منتظر جوابيم . خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان سمانه
پاسخ
باعث افتخاره ولی باید دخترم تصمییم بگیره؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ البته من از هنرای عرفان جون براش میگما خیالت راحت
مامان هانا و آریا
24 مرداد 93 2:24
سلام مامان سمانه گلل انشالله آریسا کوچولو هم دنیا میااد و هزارااااان بار بیشتر از الان عاشقش میشید و هی با باباییش میره پارک مواظب خودش باش گلمم،
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم وای یعنی میشه ما همچین روزی هم ببینیم ک ....
مامان نیلوفر
25 مرداد 93 17:30
سلام عزیزم انشاالله انتظارها به پایان میرسه و اون موقع سختی های این دوران به شیرین ترین لحظه ها تبدیل میشه راستی ببخشید من نظر میدما ولی اسمها هر دو تاشون قشنگه ولی آریسا قشنگتره
مامان سمانه
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم اشا... زود این روزا بگزره و ب دخترم برسم خواهش میکنم عزیزم ممنون ک نظر دادی خوشحال شدم
مهدا
26 مرداد 93 6:53
سلام سمانه جان دقیقا من و همسرم همینطوری هستیم وقتی میریم بیرون راستی به نظر منم اریسا قشنگتره البته نظر شما وباباش مهمه ما تازه متوجه شدیم ک چقد دورو برم بوتیک لباس بچه هست ممنون از نظرت عزیزم
مامی آتریسا جون
26 مرداد 93 18:59
فدات بشم ایشالله که همیشه سالم و سلامت باشی و بیای و دلتنگی های بابایی و مامانی رو با همه ی شیرین بازی هات جبران کنی عزیزم سمانه جون فقط نظر منه: ماهور که قشنگ نیست وای آریسا و آرتیمیس هر دوش قشنگه
مامان سمانه
پاسخ
عزیزم ممنون از این همه لطفت منم اصلا ماهور رو جدی نگرفتم... ممنون از اینکه نظرتو گفتی
مریم(مامان کیان)
27 مرداد 93 0:56
عزیزم اول که الهی نی نی ات سالم بیاد تو بغلت بعد هم اسمش همونیه که خودت و پدرش بهش عادت کردین و به زبون میارین در مورد شباهت هم من و بابای کیان زیاد شوخی داشتیم و هنوزم داریم و البته هنوزم در مورد این که شبیه کدوم مون شده تفاهم نداریم
مامان سمانه
پاسخ
مممنونم عزیزم پس این شوخی ها حالا حالا ها ادامه داره
مامان شاهزاده کوچولو
27 مرداد 93 22:56
سلام عزیزم مرسی که به من و دخترم سر زدی انشاله به سلامتی دختر نازت به دنیا میاد من آریسا رو بیشتر میپسندم چون اگه اشتباه نکنم آرتمیس الهه شکاره
مامان سمانه
پاسخ
عزیزم ممنون ک ب وبم سر زدی خوشحال شدم از نظرت ممنون
samira
27 مرداد 93 23:37
سلام عزیزم امیدوارم که دختر نازتون صحیح و سالم به دنیا بیاد
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنوم از اینکه ب وبم سر زدین ممنونم از لطفتون
زهرا
27 مرداد 93 23:44
سلام مامانی به نظر منم آریسا خیلی اسم قشنگیه منم دوسش دارم انشالله صحیح و سالم بیاد توی بغلت
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوست جونم ممنونم از نظرت انشا...
مامان و بابا
28 مرداد 93 15:19
سلام دوست گلم ممنون که به ماهکم سر زدی.این مدت باقیمونده رو حسابی استفاده کن هر لحظش رو هر ثانیه ش رو.چون بعدا خیلی دلتنگش میشی یه وقتایی اینقدر دوست داری دوباره دختر کوچولوت تو وجودت باشه که حد نداره.حسابی با همسرت خلوت دونفره داشته باش چون بعدا خیلی کم فرصتش پیش میاد خلاصه این مدت رو حسابی غنیمت بدون.مواظب دخمل نازمونم باش♥♥♥
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوست جونمخواهش میکنم ماهک جونم ناز منه والا هنوز هیچی نشده دلتنگم خیلی زود گذشت
مامان آنیسا
29 مرداد 93 7:07
نگران نباش مامان دختر خوشکلت ایشالا به موقع به دنیا می یاد -الان تا میتونید بخوابید و راحت بگردین که بعدا دلتون واسه این آرامشا تنگ میشه
مامان سمانه
پاسخ
ممنون عزیزم خدارو شکر خوابم عالیه............. اما گردش دیگه حالشو ندارم حال و حوصله ی بیرون رفتن و ندارم
مامانی
29 مرداد 93 13:52
انشالله آریسا جون زود زود بیاد پیشتون آریسا هم اسم خیلی قشنگیه البته آرتیمیس هم قشنگه
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم مامان مهربون
ابجی سجا
30 مرداد 93 22:48
یادت باشه وقتی دلبر داری باید از بقیه “دل” برداری . . .
زهرا
31 مرداد 93 12:57
مرسی مامانی که بهم سر زدی منم لینکت کردم
مامان سمانه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان عرفان
31 مرداد 93 21:47
ممنون عزیز بابت گلهای قشنگی که در وبمون فرستادی.
مامان سمانه
پاسخ
قابلتو نداشتن عزیزم
مامان عرفان
1 شهریور 93 9:21
به دختر خانومت بگو پسرم از هر انگشتش يه هنر ميباره .
مامان سمانه
پاسخ
حتما
مامی آتریسا جون
1 شهریور 93 9:39
سمانه جون عزیزم، خیلی خیلی مرسی ، همه جوره ممنونم عزیزم آتریسا جون پنجم شد عزیزم، باز هم متشکر از این همه لطفت
مامان سمانه
پاسخ
آفرین ب آتریسا جونم ایشا... دفعه ی بعد دوبار شرکت میکنه و حتما اول میشه
مامان سما
2 شهریور 93 9:05
سلام عزیزم. قدر روزای قشنگ بارداریتو بدون. قدر این هم نفسی ارزشمند. برات شما و نی نی نازت بهترینها رو آرزو دارم.
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزيزم از لطفت ممنون ك ب وبم سر زدين
الهام
2 شهریور 93 12:37
سلام سمانه جان ممنونم از لطفت. ایشالا دختر گلت به خوبی و خوشی به دنیا بیاد و بشه همۀ امیدت دوستی با شما برای من و پسرم باعث افتخاره منم شما رو لینک می کنم
مامان سمانه
پاسخ
سلام الهام جون ممنون ک ب وبم سرزدی خوشحالم کردی
مامانِ بهار
2 شهریور 93 18:41
آخی عزیزمممممممممممممممم............ ان شالله که به سلامتی بیاد بغلتون و زود این انتظار شیرین به پایان برسه ...
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم