آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات آریسا

خرید کتاب واس آریسا کوچولوی ناز

1393/4/29 22:38
نویسنده : مامان سمانه
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز مامان ،خوشگل مامان آریسا کوچولوی مامان حالت چطوره عزیزم؟عالیه عالی

دختر نازم آریسای نازم شما امروز 27 هفته رو تموم کردی و رفتی تو 28 هفته هورااااا

آریسای خوشگلم امروز با بابا جون رفتیم واست کتاب خریدیم کلی کتاب قصه و برات میخونمشون

حالا اسماشو برات مینویسم

1.جونی بی جونز

2.نگی نگران

3.بالی خوش لباس

4.سالی سلامت

5.چی چی خبرچین

6.فری فراموشکار

7.لی لی لجباز

8.شبدر الاغ تنبل

9.برفی،خرگوش کوچولوی مهربان

10.مخمل،سنجاب طمع کار

11.بچه ها، صوفی میخواد بره ب کودکستان

12.آموزش اعضای بدن

دخترم فقط قصه نباید باشه ک چند تا کتاب خوب خودم هم کنار گذاشتم ک هروز چند صفحه برات بخونم مثل کتاب 

1.لطفا گوسفند نباشید

2.لطفا موفقیت را باور کنید

3.لطفا مدیر موفقی باشید 

و باز علاوه بر اینا تو نت خوندم ک الان سن خوبیه تا زبان دوم و سوم یاد بگیری و از فردا میخام انگلیسی و فرانسوی باهات کار کنم قول میدم خسته ات نکنم فقط روزی 30 دقیقه برای هر کدوم 

امیدوارم ک تاثیر داشته باشه و مطمأنم داره چون دخترم خیلی باهوشه مگه نه آریسا؟

پسندها (21)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

مامان سما
1 مرداد 93 10:42
سلام و خوش به حال آریسای نازنین که همچین مامانی داره.
مامان سمانه
پاسخ
سلام مرسی دوس خوبم امیدوارم همینطور ک میگین واقعا ی مامان خوب باشم
ابجی سجا
2 مرداد 93 16:35
کاش تو چایی بودی و من قند تا خودم رو فدات میکردم تا تلخی روزگار رو حس نکنی
مامان آرش
2 مرداد 93 17:04
ایشاله یه دختمل سالم ونازو خوشگل و مامانی بدنیا بیاری که میدونم زندگی چقدر با وجود این فسقلیا شیرین تر میشه
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم
ابجی سجا
3 مرداد 93 12:02
توچشمات ی دنیاآرامشه چشماتونبندکه آرامشم ازبین بره...
آبجی علیسان
3 مرداد 93 18:18
مر30که لینکم کردین منم تبادل لینکتون میکنم
مامان سمانه
پاسخ
خواهش میکنم مرسی
ساناز
3 مرداد 93 21:31
مامان نیلوفر
3 مرداد 93 23:58
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید
مامان سمانه
پاسخ
سلام خواهش میکنم
مامان سما
4 مرداد 93 9:16
سلام دوست خوبم. ما هم با افتخار شما رو به جمع دوستان آترین اضافه کردیم. مرسی دوست خوبم
مامان آنیسا
4 مرداد 93 9:49
قربون این دختر ناز کتاب خون بشم من
مامان آنیسا
4 مرداد 93 9:50
خاله جون با اجازتون لینکتون کردیم خوشحال میشم لینکمون کنید و بازم بهمون سر بزنید
مامان سمانه
پاسخ
لینکت کرده بودم عزیزم
مامان افسانه
4 مرداد 93 19:28
سلام دوست گلم اول به خاطر لینک کردن ممنون و شما هم با افتخار لینک شدی افرین به مامان مهربون و خوب که اینهمه به فکر دخمل نازشه الهی که همیشه تو زندگیت موفق باشی فرشته کوچولوی نازززززز
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان و بابا
4 مرداد 93 21:32
دوست گلم ممنون که به ما سر زدین من هم شمارو لینک کردم ایشالا نی نی که به دنیا اومد کلی سرت شلوغ میشه فعلا در استراحتی .......
مامان آنیسا
6 مرداد 93 8:15
سلام بر خاله شیطون بلا - آریسا دیگه چیکار میکنه وقتی مامانش انقدر شیطون و خوشمزست
مامان سمانه
پاسخ
خاله جون آریسای من از مامانش خوشمزه تر وایسا بدنیا بیاد خوشمزگیاشو تعریف میکنم عزیزم آنیسای نازمو ببوس
مامان نیلوفر
7 مرداد 93 12:09
عید سعید فطر و پایان ماه صیام بخواهیم از خدای ذو الجلال و الکرام که تا سال آینده، صفا و پاکی دل حفظ بشه و نباشیم از انسانهای غافل عید فطر مبارک
مامی آتریسا جون
7 مرداد 93 16:26
سلام سمانه جون؛ خوبی عزیزم؛ عیدت مبارک باشه آریسا جونم و می بوسم
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون عید تو هم مبارک آتریسای نازم رو هم ببوس فدات شم
مریم مامان آیدین
8 مرداد 93 2:07
ای جووووووووونم کتابای جدید مبارک فرشته کوچولوووو
مامان فرشته های آسمانی
9 مرداد 93 8:29
خاله جون مارپل از کجا فهمیدی اهل کجام ؟ نکنه همشهری هستیم ؟
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم حسابی فکرت مشغول شد؟؟ نه همشهری نیستم تو نظرات یکی از این دوستای وبلاگی خوندم ک گفته بودی شیرازی هستی از اونجا فهمیدم عزیزم
مهدا
10 مرداد 93 6:44
سلام دوست گلم انشالله این چند وقت هم بگزره دختر ماهت رو زود زود بغل کنی با اجازه لینک شدید
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون ک ب وبم سرزدی خوشحالم کردی عزیزم
ابجی سجا
10 مرداد 93 16:42
سلام خاله ممنون شماخوبين؟؟
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم شما چطوری؟خوش میگذره؟
بابای ثمین زهرا
12 مرداد 93 8:59
وبلاگ زیباییه.خدا کوچولوتونو بهتون ببخشه انشالله.
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم ،تشکر
مامان وبابای ساینا
14 مرداد 93 9:08
سلام انشالله به سلامتی دختر ناز وخوشگلت به دنیا بیاد
مامان سمانه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم ایشا... ساینا جون هم ب سلامتی بدنیا بیاد
مامان عرفان
14 مرداد 93 11:18
چقد كتاب
مامانِ بهار
18 مرداد 93 18:17
سلام عزیزم .. ان شالله نی نی سالم و سلامت بیاد بغلت ...
مامان سمانه
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم و ممنون از اینکه ب وبم سر زدی
ابجی سجا
21 مرداد 93 16:34
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد
ابجی سجا
21 مرداد 93 16:34
ممنون خاله جون
مامان سمانه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم