آریساآریسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات آریسا

آریسا یدونه مامانی رو بوس کن

1394/5/21 21:48
نویسنده : مامان سمانه
798 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز و قشنگ من ، خوبی عشق مامان،؟

دختر گلم هر چقدر از شیطنات بگم کم گفتم ماشا... خیلی شیطون شدی شیطنتات بی نهایته خوشگل من،

دختر من الان حدود دو هفته س که بوس میکنی مامانی رو که من فدات میشم ، 

بهت میگم آریسا بوسم کن ، دهنتو باز میکنی  ، لبتو میزاری رو گونه م بعد دوباره صورتتو میبری عقب ، الان هم یه مدته  سعی میکنی بوست صدا داشته باشه و بجای صدای بوس یه نفس بلند میکشی من قربووووووون میرم فدات شم خیلی عشقی مامانی خیییییلیییییی

دوست دارم هوارتا

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان راحله
24 مرداد 94 13:00
تمام عروسک های دنیا تا همیشه یتیم می ماندند اگر خدا دختر را نمی‌ آفرید …روزت مبارک عزیزم
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم ، روز بهار خانوم هم مبارک باشه ، ببوسش از طرف من ممنونم ک به یادمون بودی
مامان افسانه
25 مرداد 94 16:20
میدونم دوست گلم چه حالی میشی انگاری دنیا ها مال ادم میشه الهی همیشه تنشون سلامت و لبشون خندون باشه
مامان سمانه
پاسخ
واقعا خیلی حس خوبی بود من شانسی گفتم بوسم کن که واقعا بوسم کرد، واااای ک چقد لذت بخش بووود
خاله مهديه
29 مرداد 94 13:45
سلام عزیزم خوبین؟منو یادتون میاد ؟ ماشااله دخترتون شد 11 ماهش؟؟چه زود؟؟انگار دیروز بود نوزاد بود من میومدم تو پستاتون کامنت میذاشتم یادمه خیلی ناز و مامانی بود مثل الان خدا حفظ کنه ببین چقدر بزرگ شده که دیگه بوس هم میکنه فسقلی ههههه عزیزم ب وب منم سر بزنی خوشحال میشیم بووووس
مامان سمانه
پاسخ
سلام مهدیه جون خوبی عزیزم ؟ مگه میشه شما رو که این همه به ما لطف داری رو یادم بره ؟ از اون حرفا بودا آره عزیزم خیلی خیلی زود بزرگ شده آره الان دیگه بوس میکنه چه بوسی دل ما رو میبره چشم حتما میام ببوس مهدیه جووون رو